evvelinabbrundin

Alla inlägg under maj 2011

Av evvelina brundin - 6 maj 2011 22:23

Jaoo, ni ser rubriken.. Är hur trött som helst har legat i sängen sen klockan 7 nu ;ooo men kollade en film å den slutade nu, bra va den men nu ska jag kolla bb sen sova, godnatt ;*

Av evvelina brundin - 6 maj 2011 20:09

Tjoo, typ hemma från gymmet å skolan nu. Kanske kul idag i skolan faktiskt, vet inte varför? ;)) Men aja klockan är kvart över åtta å jag kom hem för en timme sen typ, det första jag gjorde var att ta på mej pyjamasen å lägga mej under täcket med datorn :)) haha fett chill, aja måste upp vid halv åtta imon å så.. Har ju skola imon för er som inte visste, vi har typ en gång om året och det heter vasamässan, då ska man vara i skolan i typ 3 timmar, å typ spela brännboll, no å så. Men eftersom man är i skolan imon så får man ledigt den 1juni ist (:

nu orkar ja nt bblogga mer kanske senare ;*

  mobbad bild vet -.-

Av evvelina brundin - 5 maj 2011 20:26

jappjapp, är hemma efter en.. stressig men kul dag ;)) Först orientering på stensö, gick bra för mej å claudia. ;) sen snabbt till skolan igen byta om, sen fort upp till matten. Blev 10 minuter sen, men det skrev hon inte upp ;)) alla killarna kom 35 min för sent xd men aja sen efter skolan drog ja hem till claudia å åt lite spaghetti å snackade med hennes mamma om skolan å det.. Sen så drog vi till malkars för sumba å sånt, men sen så funkade inte mobilen så fick åka till telenor å allt, stressig men bbra dag :) hihi, ha det bra. nån bild från filmkvällen med klassen kommer mä :)


 

mej ser ni med grå halsduk, bredvid arvid cåååålingen som har min mössa (h'

btw markus satt med dom brillorna hela kvällen, sen efter han bara fan va just det blev? ;)))))

 

Scchhttekarna Calle å Hasan (yyy'

Haha två bilder ja hittade bara ;) 



Men nu sa filippa att fest i hela huset (Big Brother) finns på spotify

så ska lyssna sönder den nu!!! :D herrå 

Av evvelina brundin - 4 maj 2011 21:19

Yeahyeah nu är man hemma igen, har tränat cirkelgymmet. Grymt skönt å kul vardt! Haha lite ögongodis fick man ju också ;) Dt var en as snygg kille som var typ 14 där inne (a' haha. Men aja var första gången för mej men det gick faktiskt ganska bra! Jappjapp känns i magen gör det iaf, haha. Men nu får ni bilder på gårdagens outfit å vad som stog på bänken när vi kom hem (y'

 

Två riktigt goa räkmackor fick man när man kom hem, va ju å tränade med pappa och sen har majsan skadat sin fot, så hon tränade inte idag. Då hade hon fixat räkmackor till vi kom hem ;)) haha snäll låtsasmamma man har ;)) ajusste nu när ja kollade mot fönstret kom jag å tänka på att ja har plugg ja måste göra, engelska -.- aja måste kila´, ;)

Av evvelina brundin - 4 maj 2011 18:16

Känner att ja nt bloggat så mkt sen igår ;) haha nemen igår tränade ja första gången på malkars ju, riktigt skönt var det! Efter det så var det bara lägga sej framför tven å kolla barca mot real, andra gången, 1-1 blev det men eftersom att barca vann förra matchen så är det vidare i final mot united nu (yy' hejja barca (y' messi är bäst :D -nejnej men nu ska jag faktiskt packa väskan å dra mot cirkelgymmet ;D, ha det gött så hörs vi senare :)

Av evvelina brundin - 3 maj 2011 16:20

Nu är ja hemma från skolan, elr har vart hemma liten stund nu men kollade tv lte innan, men pappa kommer hem om en halvtimme ungefär och då ska vi typ äta ngt sen vid klockan 6 kommer min farmor hit å ska hämta en tv, men då drar ja bort å köper en keps. Sen efter det så drar ja bort till gymmet för lite träning, idag kör ja bara på gymmet men imon har vi bokat cirkelgymmet, (y' aja nu ska ja sova tror jag, godnatt 

   saknar tiden då man var liten..

Av evvelina brundin - 2 maj 2011 19:51

När pappa kom hem när ja hade varit å tränat så han bara hur var det å träna, så sa jag tråkigt, för fick gå själv idag med.. Så då sa han men då kan du slänga ditt friskis kort nu och så gav han mig ett medlemskort på malkars???? ;ooooo

Så himla gutt ju, så imon drar ja å tränar på gymmet å resten av dagarna kör jag cirkelgym utan lördag å söndar då ja förmodligen inte kommer kunna kanske på söndag, men har ju vasamässan på lördag -.- men aja nu orkar ja nt mer ska kolla film nu hejdå

 Fick till ett smile också, söt webbcam bild iaf.

Av evvelina brundin - 2 maj 2011 18:29

Eftersom att jag inte mår så bra just nu.. Så tor jag på mig träningskläderna satte mig på cykeln å cyklade bort till gymmet, riktigt skönt var det idag faktiskt! Tror det blir å träna imon med. Men jag har ju sovmorgon så kanske kan vara vaken liite längre idag, ska iaf se bb. Men nu känner jag inte mer för att blogga mer, hejdå!

   Bilden får mig att må bra på något sätt, sista dagen i dubai , där jag verkligen kunde vara mig själv och njuta..

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards