evvelinabbrundin

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av evvelina brundin - 28 maj 2011 23:40

Drog ju till moa vid halv 9 tiden, när jag väl kom dit satte vi oss framför tven med maya också. Eller aa vi var hemma själva där så aa maya satt i mitt knä hela tiden till matchen börjar, vid halvlek skickar arvid sms att han vill träffa mej han skrev det 2 gånger, men sen så ringde jag han. Då sa han men jag vill va hos dej nu evve! så fick gå och möta han å calle, för calle ville först inte komma för att maya var där, haha men arvid ville träffa mej så då släpade han med calle ;)) Sen skulle ja ner till min syrra ett tag men nej det fick jag inte för då skulle arvid gå, så fiick stanna där uppe å en massa. Sen så följde arvid å calle mej hem, elr aa träffade min syrra utanför, hon fick dampet på mej och sa att jag skulle dra hem å att hon skulle ringa mej om 10 minuter och se satt ja va hemma ;)) Arvid och dom följde iaf mejj till nästan direkt utanför mitt hus (LL) Aja kul att barca KROSSADE manchester å alla andra lag, messi is thaa shitt asså!  haha 3-1, PUSS

 

Av evvelina brundin - 28 maj 2011 20:05

Tjoo, somnade inte föräns 3 inatt, sen blev jag väckt vid halv 10 typ av att arvid skicka mess och majsan kom in. Aja se träffade jag olivia, vi drog till hansa å kollade, inget köp av ngn av oss ;D Sen såhämtade majsan oss, vi fixade oss roligt och gick ut å fotade. Kan säga att det blev sjukt mkt roliga bilder ;)) Nu ska jag dra bort te moa, byebye :*

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards