evvelinabbrundin

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av evvelina brundin - 14 maj 2011 19:52

shulululu sitter just nu hemma hos moa, vi ska inte sitta vid datorn men va tvungen att skriva det, hahaha du vet ja stötte till moas bord, då åkte en kula ner. Hon bara ta upp den nu, det 'är den enda kulan jag har, så jäääävvla kul! vi har den bästa humorn! :d hahah

haha kompispris på både bindor och ris xd

Av evvelina brundin - 14 maj 2011 12:33

Hejj idag är det lördag :) Hihi japp idag är det som sagt lördag, vilket är en fullproppad dag för mej. Eller fullproppad är den kanske inte, men ska snart äta, sen bär det av till guldfågeln arena där ff spelar mor häcken! Sen hem å byta om sen bort till moas place där familjen ska och typ bara allmänt mysa tror jag? haha ;) 

  Bilden är tagen med mobilen och får inte kopieras utan tillstånd!

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards