evvelinabbrundin

Alla inlägg den 10 maj 2011

:(

Av evvelina brundin - 10 maj 2011 19:59

    

Av evvelina brundin - 10 maj 2011 19:43

Har färgat håret typ mörkbrunt, elr gjorde en nyans mörkade å så färgade ja utväxten :))

...

Av evvelina brundin - 10 maj 2011 16:31

серьезно, я не могу спорить с вами. Она началась по-настоящему любить, чтобыбыть чем-то между нами. И когда все было в лучшем виде, когда можно простонаслаждаться жизнью. Как это происходит? Серьезно я не могу это терпеть,терпеть не могу возиться с вами, когда мы говорили вчера, вы сказали, что любое серьезное. И ты взял тебя я любил вас слишком поздно так же, как это случилосьздесь: (будет действительно говорить с вами завтра, потому что если вы простобудете игнорировать меня ИМОН поэтому я не знаю, как вы думаете ..

Av evvelina brundin - 10 maj 2011 13:43

jag vill ha sommar nu, vill ha sommarlov, vill kunna bada nu! ;d

 

Av evvelina brundin - 10 maj 2011 11:11

Är nt i skolan idag.. Ställde klockan på kvart över 8, men hade ställt den på fel dag så gick upp vid halv 9, men när jag skulle gå upp var jag hur varm som helst och helt yr, men ja sa nej ja ska gå ändå, så började ja fixa håret men blev hellt illamående å allt, så bestämde mej för att stanna hemma idag. Men ska gå imon hur sjuk jag än är, pågrund av en sak. Yeah men tror ja behöver vila nu så hejdå, vi ses när vi ses

   Ja ungefär såhär ser jag ut, men bilden är inte från idag.

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards