evvelinabbrundin

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av evvelina brundin - 9 maj 2011 18:00

  gick med bara shorts och jag frös inte, så sjukt skönt väder var det idag!

Av evvelina brundin - 9 maj 2011 15:16

Här är några fina ringar, som jag har hittat här (http://www.stylebytyra.se/

                 

 

dom här två nederst är nog mina favoriter :)    

Av evvelina brundin - 9 maj 2011 15:06

Tjoooo, :D Hemma från skolan nu, ganska chill dag faktiskt, vi skulle äta frukost i skolan idag, för det är typ ngn hälsovecka så ska göra det på fredag också, men det var typ första gången dt såg hur gott som helst ut i skolan, men fick inte äta det, fick inte äta mackorna elr smöret elr osten och dom hade inte plockat fram det laktosfria, så fick bara bli lite vatten för min del. Men aja rasterna va riktigt chill, solade gjorde vi också, sen spelade ja lite fotboll osv ;) Fan va livet leker just nu asså, älskar det, ska bara njuta av mitt liv just nu för allt är bara bäst! Tack alla underbara vänner och du ;DDDDD Utan er hade jag inte stått där jag står nu , så puss på er, och du :*

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards