evvelinabbrundin

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av evvelina brundin - 19 maj 2011 21:08

Asså halva kvällen har jag suttit å kollat facebook jag har kollat en massa videor och jag börjar fan bli riktigt rädd att världen ska gå under i övermon asså! Finns typ vetenskaps män å allting som säger att det finns ingen plan b, för världen kommer att gå under på lördag, det är bara så. Klart man blir lite rädd asså, ni får tycka vad ni vill om mej vet att ni tycker att jag är värsta tönten men isf står jag för det! Alla säger lixom det kommer inte hända dom har sagt så många gånger att det ska hända innan, men då har dom inte haft förklaringar till vrf det ska hända, nu har dom ju faktiskt det. BAJS OCKSÅ :(((((((

 Den 21 maj 2011 klockan 18.00 kommer jorden att gå under, säger dom som vet.

Av evvelina brundin - 19 maj 2011 16:21

tjenare, görni? haha själv kom man nyss hemm från skolan, det var faktiskt en helt okej! :)) vi hade en so sak vi skulle göra vilka ja kom i samma grupp som? (arvid,calle,albin&isak) gissa om vi fick mycket gjort? nej. HAHA och det var den ända gången vi fick tillfälle för detta vi skulle göra 4 frågor som vi skulle göra en frågesport av typ, vi gjorde 2 och vi hade mer än en timme på oss xd haha great! ;)) Men nu ska jag göra klart en no sak vi skulle göra i skolan, hann inte klart så skulle ha gjort den tills imon istället, och imon är sista dagen sen så då jäääääääklar claudia xd haha om vi kan åka dit, eftersom att jorden ska gå under på lördag.. Asså jag tror inte på det och det kommer inte att hända, men det är ändå lite läskigt.. Haha jag står för det, nu ska jag kolla no, elr kolla film ;)

 Haha fullt normal ;)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards