evvelinabbrundin

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av evvelina brundin - 24 maj 2011 22:01

Nt uppdaterat mkt alls idag, men ändå ligget statistiken så högt upp, det gillas (y) Jappjapp, sitter just nu å messar mä isak :d men ojj såg att klockan va 5 över vilken menas med att bb har börjat! men skitsamma det är inte kul nu utan gurkan ändå ;(( Haha, men iaf sitter just nu nästan ny duschad har dansat sumba idag :)) Kulkul, iaf nu ska ja typ lägga mej å kolla tve så vi hörs igen imorgon. Sovgott läsare ;)))

HAHA kul man kan ha med självutlösaren ;)

Av evvelina brundin - 24 maj 2011 21:05

yeah ska lägga upp bilder på skolavslutningskläderna som jag köpte med daddy i förrgårr :)

     


Somrig blus, Newyorker 189kr

Vita shorts, BikBok 99kr

Spetstuptop, GinaTricot 79kr

Av evvelina brundin - 24 maj 2011 09:03

Tjingeling alla bloggläsare. Tänkte att jag kunde vara lite snäll å blogga nu innan ja drar till skolan (: har ju sovmorgon på tisdagar, så jag hade lite tid över, men jag måste åka om 5 min typ :)) Aja ville bara uppdatera när jag hade lite tid, ses senare :**

 Haha busig man är såhär på morgonkvisten dåe ;)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards