evvelinabbrundin

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av evvelina brundin - 30 maj 2011 21:31

Rätt lyckad kväll ändån faktiskt, även att jag satt framför plugg.. Haha har faktiskt inte äns stängt på tven sen jag kom hem, kom hem från cludde innan, sen satte jag mej framför plugg sen har jag messat med bästabästis arvid hela kvällen + musik, men pallar inte plugga no, så vi ska göra det imon på håltimmen ist ;))

Nu ska jag kolla en sista gång på svenskan sen lägga mej framför tven och kolla bb, fail igår asså! aja godnatt (:

Av evvelina brundin - 30 maj 2011 19:19

På när jag och olivia fotade i lördags :) jappjapp, nu mååååååste jag plugga, haha arvid ja ska klara den där svenska skiten, vilket du inte kommer göra :p du sätter dej bredvid mej såfort vi har svenska för att du inte fattar ;)) Aja nu måste ja plugga, vi har som sagt både no och svenska prov imon, no:n kan jag typ men inte så jätte bra på svenskan.. Men vrf ska man kunna pronomen och sån skit, jag kan redan snacka svenska? det är väl det ändå man behöver kunna? ;s aja skitsamma svenska provet ska vi ha i matsalen, lite konstigt men aja, pössen :*

 

Av evvelina brundin - 30 maj 2011 19:02

                                                                                                                                                                                                                                             

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards