evvelinabbrundin

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av evvelina brundin - 23 maj 2011 22:02

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3 tror jag.
Vad tycker du om kärlek? Både + och - . 
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja.
Har du svårt för att bli kär? nej inte så jätte.
Är du singel? yes.
När fick du senast en komplimang? idag!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
 nej.
Gjort något riktigt dumt? ja.
Gjort något du verkligen ångrar? jo..
Åkt ambulans? nejj
Slagit ner någon? haha har ja säkert ;))
Skämts över dina föräldrar? haha, mamma kolla bort, ;) nää men kanske.
Vilka kläder sover du i? vanliga prickiga shorts, och en jätte skön vit fotbollströja (:
Vad hatar du verkligen? vad jag kan komma på nu, inget ;)
Varit kär? ja.
Är du ensam nu? på mitt rum, ja.
Vill du gifta dig? javenne?
Vill du ha barn? vill ja säkert senare i livet ;)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
 Kom inte ihåg, syrran elr olivia :)
Såg dig gråta? Pappa, 
Fick dig att gråta? pojken i randig pyjamas, film.
Du delade en dricka med? Cludde ;d
Du gick på bio med? Filippa?
Skällde på dig? Don´t remember.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
 ja, åt en film.
Kramat någon? ja.
Pussat någon? najj
Köpt någonting? inte vad ja kan komma på
Sjungit? yes.
Saknat någon? ohja!

 gulligt..

Av evvelina brundin - 23 maj 2011 21:41

Tänker tjata till mej denna av pappa elr ngn annan för jag ska ha denna till sommaren! :)) här får ni bild:

 

ojj

Av evvelina brundin - 23 maj 2011 18:29

haha glömde blogga, har haft sidan uppe sen ja kom hem från skolan men glömde blogga ;p Aja dagen gick fort osv. Vi bytte platser, sitter bredvid lela :)) Sen på verkstaden på första så gjorde jag ett matteprov som var frivilligt, bara bättre med högre resultat. aa och nu blev jag arg för jag hade skrivit jätte mkt, sen bara försvann det :@ arg man blir! aja hur kunde gurkan åka ut ut big brother igår?! han var ju fan kungen i det huset! aja nu ska jag ut å springa seya ;*

 

Av evvelina brundin - 23 maj 2011 09:50

Sitter just nu i skolan, har verkstad, men datorn va ledig (y) haha så sitter här kollar facebook och bloggar ;) aja men nu ska ja typ göra något vettigt, haha ska nog kolla lite på spanska hejdå

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards