evvelinabbrundin

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av evvelina brundin - 16 maj 2011 20:54

Yeah är så jääääääääääävla taggad, ska ju som sagt till liseberg på lördag med claudia, sen ska vi väl gå med olivia och moa ibland också :D Kan verkligen inte vänta, hoppas det går fort :)))))))

 


 

Av evvelina brundin - 16 maj 2011 17:56

jaoojaoo, ska byta om sen bär det av till malkars för lite träning, dock bara gymmet idag :)) aja skulle bara uppdatera å säga att jag inte var död ;)) bloggar nog kanske senare annars inte, hejdå ;) 

 

Av evvelina brundin - 16 maj 2011 16:09

Yeah, haha vet ni vad jag råkade göra imorse? jag ställde klockan på halv 7 sen så vaknade jag men sen ställde jag om klockan å en massa, så vid kvart över 8 (börjar vid 8) kom min låtsasmamma in och frågar om jag inte ska till skolan, jag bara hoppade upp ur sängen! Haha kom en halvtimme försent till skolan men hann fixa mej på bara 5 min idag ;o haha! Skolan idag var verkligen bäst! Pratade ut med han, och nu är allt fixat å vi är vänner igen <3gilla , och imon blir han fjortis också ;)) haha! Men sen trodde inte han å isak på att det hände ngt när man körde svarta madam, så ja bara nä men ja ska bevisa det då, först vågade dom inte men som ville dom. Så vi gick till toan så körde vi 3 det, men de funkade inte för det var för mörkt, så vi får göra det en annan gång ;) iaf nu måste ja fixa mitt rum lite fort, sen ska ja äta, sen träna :) Aja kärlek på dagen, hejdå :)

   puss från en glad evvelina brundin :D <3

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards