evvelinabbrundin

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av evvelina brundin - 17 maj 2011 21:14

Rubriken har inget med texten att göra, en låttext bara ;) Dagen idag var faktistk också riktigt awesome gick bara till ett å sen sov å sen träna och nu ska ja snart kolla bb (y' guttans där asså! HAHA, tagga lördag asså bara snart 2 dagar kvar, å då bär det av till göteborg :D

  Dagens outfit, därja

Av evvelina brundin - 17 maj 2011 17:28

Tjoo, kom hem från skolan vid 1 tiden idag ju, och då var jag ganska trött, så la mej i sängen och kollade på tve. Somnade direkt för var hemma själv, å vaknade vid kvart i 5 och då skulle maten vara klar. Haha men fick börja göra den när pappa kom hem ist... Aja det gick bra det med, nu har jag mat i magen ska vila en timme, sen bär det av till malkars för lite sumba, vet bara inte hur jag ska orka.. Aja nu ska jag vara social mot lilla olivia, :*

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards