evvelinabbrundin

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av evvelina brundin - 8 maj 2011 18:33

Jaoo nu är man hemma efter en dag på södrautmarken :)) Först skickade arvid till mej imorse om ja ville följa med till södrautmarken, så gjorde det med, han&markus&calle&hannes och edvinn. Sen tjatade jag till olivia efter typ 2 timmar ;)) Så vi spelade fotboll, träffade också pippo och isak, för dom skulle döma 2 matcher, så kollade lite på dom :) Sen typ hade vi vattenkrig så va helt blöt, för edvin kastade hela sin vattenflaska på mej ;oo Men sen nu sitter jag och olivia hemma från olivia, vi ska äta å fixa oss lite, sen drar vi hem till mej, så kommer arvid så ska vi kolla film :)) Ska också tälta på arvids gård nästa fredag :) Hihi kul (: få se vilka det blir men jag arvid kanske calle och olivia :)) Men aja nu ska vi digga musik sen typ, fixa oss å dra hem te mej :)) 

 Hihi, 

Av evvelina brundin - 8 maj 2011 00:15

Kommit hem från en rolig dag, först med mormor, snackade en massa med henne vet inte vad ja skulle gjort utan henne asså. Sen så när ja kom hem därifrån så typ en halvtimme efter ringer arvid å frågar om ja vill komma till moa å kolla film, och han sa att han inte klarade sej utan mej, så va snäll å drog dit. Vi kollade farsan, tårar och skratt på den filmen asså ! ;)) Men olivia skulle sova hos moa och arvid ville inte gå hem själv så följde han, vi pratade om allmäna saker, som jag inte ska ta upp här ;) hemligt ! Sen så typ följde ja han till netto sen gav han mej en kram, sen satte ja mej på cykeln å började cykla hem :) Kärlek på det gänget asså! får göras om, aja nu orkar ja inte babla mer ;))

 bild på den nya kepsen ;) , bara älskar den, haha skojar inte men seriöst nästan hela min klass har provat den, albin gick med den typ hela förmiddagen i fredags, å durre å calle tar den hela tiden typ ;) haha.   Dagens + flummin ;)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards