evvelinabbrundin

Alla inlägg under juni 2011

Av evvelina brundin - 30 juni 2011 23:33

Tjosan, vet ni vad jag har gjort idag? Jag har vart å shoppat med mamma, handlat mat på maxi och stått framför henke rydström i kassan, vart i tålebo och fixat och sen nu hem å kollat tv (y) Mysig dag, har tagit kort på allt jag har köpt men orkar inte ladda upp dom, så ni får veta vad jag köpte vad det kostade osv ist.


Sportbh H&m; 149kr

Sportshorts h&m; 99kr

Linne h&m rea; 30kr

Randig skjorta Bikbok rea; 150kr

Jeansfärgad skjorta Bikbok rea; 150kr

Rosa linne bikbok; 99kr

Blått linne bikbok; 99kr

Vitt linne bikbok; 99kr

Mjuka chinos Bikbok; 299kr

Tubtop bikbok;99kr

Byxdress bikbok; 199kr

Halvkorta tights h&m; 80kr


Detta är nog vad jag fick av mamma idag jätte mkt fina saker :) Tack så mkt! :D

 Bild från öland

Av evvelina brundin - 29 juni 2011 23:12

Ajjjjjj, jag har jätte ont, har bränt mej på benen och ryggen å i ansiktet å allt. Men jag kan se det som ett framsteg, det blir snyggt, nu ska de som sagt regna å åska i typ 4 dagar, men nästa vecka drar jag till bulgarien :D Förmodligen om det inte blir mallorca vi ska kolla på det mer i helgen. Då stannar vi iväg i ungefär en vecka :) Och då blir det att lägga mer på brännan (y) imon får vi se vad jag och mamma hittar på :) Sov gott.

  Nice lr vad? 

Av evvelina brundin - 29 juni 2011 10:18

Nu kommer snart claudia och dom, är hemma själv och då fattar ni att musik står på 100, aja nu ska jag dra ner, :*

 

Av evvelina brundin - 28 juni 2011 23:57

Fixat lite nytt med headern å designen och det, kände att jag behövde lite mer somrigt och nya bilder :) Hade ändå inget å göra, så i ungefär 1åenhalvtimme har jag suttit och kollat igenom bilder och fixat ihop en header. Vilken av dessa tycker ni blev bäst?



FÖRE:

 


EFTER:

 


Tycker att den nya blev helt okå också faktiskt lr vad tycker ni?

Av evvelina brundin - 28 juni 2011 23:18

Hejj, lr kanske ska säga godnatt.. Klockan är bara lite över 11 men jag känner att jag är jätte trött, legat i solen hela dagen & tränat och det tar på krafterna kan jag säga. Iaf det var jätte skönt på saxnäs, inte allt för varmt och inte heller för kallt. Vi köpte med oss cocos olja men tog bara lite på ryggen så jag inte skulle kokas, men kan säga att det svider som SATAN nu.. Pappa smörjde in mej med min aftersun efter jag duschade så nu har det lagt sej lite, förstår fortfarande inte hur jag ska kunna sova.. Men aja Ioannis var ju mästerfotografen, blev en del bilder, men som sagt ni får en stor bildbomb snart på bilder från den sista veckan :) Imon blir det att åka ner till kolboda å bada å sola (y) Men nu ska jag faktiskt stänga av datorn, godnatt.

  Ser ni några moln? Nä inte jag heller :D  Ibland är livet gutt!  Haha känner att jag gillar hawaiian tropic ;) den i mitten är cocosoljan :D  Var ute på kvällen med Linda,Zana å Albion också :D  

Av evvelina brundin - 28 juni 2011 01:19

Tjenare mannen! Är hemma från norrköping nu, och vi hade det kul som vanligt, norrköping var faktiskt en jätte mysig stad. Så shoppade lite på bikbok,hm å gina. Dom hhade 7kt mkt mer saker där än vad dom har i kalmar kan jag lova. Men bilder på det och hela resan får ni om 3-4 dagar då ni nog får en bildbomb. Väl till matchen så var den hur kass som helst å kff spelade as dåligt idag! Men dom tog hem än seger på 2-1 :D Paolo ligger dock på sjukhuset i norrköping fortfarande för han fick en skadad axek och jätte mkt.. Hem åkte en som hette mattias med oss, jag fick sitta i mitten bredvid han å claudia, men han var så jätte hes så man hörde knappt vad han sa ;) Men kul hade vi det iaf, det kan jag låva. Men ska stänga av datan och ladda kameran och kolla lite tv nu sen ska jag sova. Claudia och dom kommer till mej imon vid klockan halv 12 och då bär det av till öland där det blir sola som fannnnnnnnnn. Nu har det inte vart sol på länge och bruna ska vi bli, så det blir att steka på öland imon, först cubus för dom ska ha cocos olja, lr ja jag kommer förmodligen ta lite jag också ;) Men nu ska jag inte skriva mer för det åkar jag itne..

  normala tjejer där jag, ohja!<3

Av evvelina brundin - 27 juni 2011 11:24

Åååååh jag vaknade vid kvart över 10 ungefär när klockan ringde och var såhääääääääääääär trött men jag var ju tvungen å fixa mej å det, och vid fem i 11 så skickar claudia sms vi kmr vid kvart i 12.. Jag bara meeeeeeeeeeeeeeeeeen, soooooooova typ.. Var as trött men aja smällar man får ta.. Nu ska jag slänga i mej ngt att äta sen kommer dom när som helst får vi hoppas, hejdå hörs KANSKE inatt.

 

Av evvelina brundin - 27 juni 2011 01:00

Okej nu ska jag snart gå å sova ;) Glömde att berätta att mamma kom igår kväll ju, jätte kul! Så idag var vi på hansa, vi kollade systemkamera,åt och shoppade :) Men sen valde jag att stanna hemma så hon åkte ner till vår släkt å ska stanna där tills på tisdag :) för idag grillade jag,imon ska jag till norrköping å på tisdag får jag se vad jag gör ;d Men nu sitter jag och messar med arvid, men får nog lägga undan mobilen å försöka sova nu känns det som, annars kommer jag väl aldrig upp imon.. Kan lägga ut bilder på det jag fick av mamma idag :)

      bikini, 150kr tror jag? på cubus  199kr? skopunkten  399kr mediamarket tro jag? ;)  det ser ni ju på dom ;)  99kr på cubus, ligger jag i solen i typ 1 timme så bränner jag mig verkligen så då har jag en kall å skön aftersun kräm ;)


Glömde också ta kort på en tröja jag fick från cubus, men den såg ni ju på bilderna från ikväll?:)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards