evvelinabbrundin

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

GGOTHIA !

Av evvelina brundin - 7 september 2011 22:13

Tjenare, bloggade ingentingen igår för att jag stängde aldrig på datan efter träningen. Men det var iaf sjukt kul å träffa alla i bandyn igen och att ffå träna innebandy framför allt igen! vi körde fys i början död blev man men det är så det blir första träningen ;) Iaf dagen idag gick snabbt, gick hem med claudia efterskolan och sen tränade vi på gymmet också, lr vi körde zumba och afro (y) Sen imon blire idrott i skolan igen sen träning på kvällen sen cup på söndag i oskarshamn, yeah tummen upp på det (y) Sen i januari blire förmodligen GOTHIA CUP i göteborg faaaaaaaaaaaaaan va grymt kul det hade vart! Klubban funkade ganska bra också, bara den att ja glömde skorna där men jocke hade tagit hand om dom. Men nu ska jag stänga av datorn och lägga mej framför tven lite, så vi hörs förmodligen imon, sov gott <3

 

Haha ngn bild från skolan idag på mejj, så blir det när några i 8a på vasaskolan har tråkigt på svenska lektion ;) haha gick med det hela dagen sen, gulligt evvelina gulligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evvelina brundin - 12 oktober 2011 16:10

shit va längesen det va jag bloggade, vet inte äns om det är värt att ha kvar denna bloggen? Aja skolan idag rullade på, onsdagar är alltid lika sega! på morognen hade vi engelska prov, tror det gick ganska bra faktiskt. Nu sitter ja hemma hos min ko...

Av evvelina brundin - 2 oktober 2011 13:19


Ojjsan, lite länge sen jag blogga nu, haha jag sa att jag skulle blogga iaf en gång om dan och nu var det en vecka sen ;) haha men jag har aldrig lust å blogga längre, vet inte vrf men det är mkt med skolan, träning och jag tror jag satsar mer på det...

Av evvelina brundin - 26 september 2011 16:43


tudelu, hittar ni på då? jag gör inte mkt jag heller ligger å slöar och tar det chill. Dagen i skolan rullade på snabbt å va ganska chill, men nu kom pappa hem så nu ska vi typ fira han, han fyller år idag. Jaoo imon har jag studiedag, (y)  det är ...

Av evvelina brundin - 23 september 2011 07:15


haha shit va trött jag är? sitter och gäspar jätte mkt. Men drar mej bort mot skolan om ungefär 20min och har spanska, segt men det får gå. Idag på svenskan får vi också tillbaks novellerna vi skrev för ett tag sen, med BETYG på! Siktar på minst ett ...

Av evvelina brundin - 21 september 2011 16:12


Haha idag hade vi en ganska, chill dag? först började det med spanska på morronen och efter det cyklade vi ut till kalmar dämme där vi hade biologi lektionen då jag bara gick runt lite med claudia och tog lite vatten och växter? haha vi hoppas på det...

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards