evvelinabbrundin

Alla inlägg under september 2011

Av evvelina brundin - 26 september 2011 16:43

tudelu, hittar ni på då? jag gör inte mkt jag heller ligger å slöar och tar det chill. Dagen i skolan rullade på snabbt å va ganska chill, men nu kom pappa hem så nu ska vi typ fira han, han fyller år idag. Jaoo imon har jag studiedag, (y)

 det är du som får mig att le.

Av evvelina brundin - 23 september 2011 07:15

haha shit va trött jag är? sitter och gäspar jätte mkt. Men drar mej bort mot skolan om ungefär 20min och har spanska, segt men det får gå. Idag på svenskan får vi också tillbaks novellerna vi skrev för ett tag sen, med BETYG på! Siktar på minst ett c iaf. Igår kom jag hem från träningen vid ungefär 10, då var det bara hoppa in snabbt i duschen byta om å gå å lägga sig. Haha tog också på min onepiece över träningskläderna och gick till med träningen, haha alla skrattade åt mej :( min tränare sa efter sen, jag trodde du skulle träna i den, först såg jag itne om det var du lr en storväxt klumpig bäbis, ja bara jag är itne klumpig och då började han skratta...Första träningen glömde jag skorna, 3e glasögonen och igår tog ngn annan mina skor å min klubba, men jag vet inte vem. Så står jag där nästan sist med nåra cheyer å jocke ja bara jockeeeeeeeeeeeee? vart är min klubba å mina skor å ALLA började skratta, men denna gången var det ju inte mitt fel för det var ju inte jag som tog fel lr hur? haha får hoppas på att ngn annan har mina saker. Aja nu ska jag inte ta mer tid från er som läser, hoppas ni får en bra dag.

 Någon konstig bild som olivia tog? haha men jag har ett léende på läpparna!

Av evvelina brundin - 21 september 2011 16:12

Haha idag hade vi en ganska, chill dag? först började det med spanska på morronen och efter det cyklade vi ut till kalmar dämme där vi hade biologi lektionen då jag bara gick runt lite med claudia och tog lite vatten och växter? haha vi hoppas på det bästa ändå.. Tillbaks till skolan och äta, sen matte och sen vidare ner till fredriksskans med lisa,olivia och melissa. Väl där nere paddlade vi i 2 timmar? haha ja å olivia va såååååå bäst assåe, blöta blev vi också (a) haha men nu ska jag trycka ner internetet och kolla ett avsnitt andra avenyn i väntan på att pappa ska komma hem å vi ska äta.

 söt chey, haha.



Olivia fyller också år idag, inte vilken födelsedag som helst heller, hon fyller 15. Det betyder också byxmyndig, nu fårdu hålla hårt i byxerna älskling ;* haha och hjälmen kan du bara lägga å sidan din fuling ;) haha nämen av mej å moa fick hon kåtpiller,2kondomer,godis format som snoppar å string, haha vi skojjade tilll det lite och hon öppnade det på no lektionen tror ni att alla garvade lr ? ;)

Av evvelina brundin - 19 september 2011 21:44

Hade skolfoto idag, haha vill inte äns se hur jag blev och hela kalmar ska se det?

haha tror jag kommer skratta när jag ser det, och det enskilda också? haha hoppas hon inte tog ngn av dom 3 första för arvid stog bakom mej och givetvis ska han hålla på mä min rygg och hålla på å kittla mej när hon ska ta kort, kul asså, nä. Men asså från det ena till det andra, jag vet inte om ja orkar blogga längre? jag bloggar ju typ bara varannan dag ändå och statistiken sjunker och det, så jag vet inte äns om de tär värt att blogga, vet inte vad jag ska skriva och har typ aldrig tid heller längre.

Får se hur det blir med det där, godnatt <3

   äntligen köpt vanliga svarta jeans mä, 


1 månad, 3 dagar tills jag åker idag och

3 månader,1 dag tills jag fyller år (y

Av evvelina brundin - 16 september 2011 23:35

Är faktiskt sjukt trött just nu, mkt läxor i skolan och sen vart iväg. Läxerna gick väl ganska bra, provet ska vi inte tala om, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt jobbigt var det! sista lektionen också, menmen svarade på alla frågor utom en för jag var en utav dom som satt kvar så vid 4 gick jag från skolan och vi slutade egentligen vid klockan 3. Menmen vi får se hur det går, sen drog jag hem till claudia och efter det drog vi hem till kicki för filmkväll. Mysig var denna dag, bara att jag är jätte trött nu så funderar faktiskt på att bädda ner mej för kvällen, ska ner med måmå till anderstorp och sover där imon också, kommer nog drf inte att blogga imon lr övermon! hare bra och godnatt

   bild på mej och kicki från kvällen, caspers fina keps hade ja på mej mä :D

Av evvelina brundin - 14 september 2011 19:40

Vi hade friidrottsdag i skolan idag, men är ju som sagt var fortfarande sjuk. Förkyld iaf och mår illa, men tvingade mej själv och gå bort å kolla på klassen och dagen rullade på rätt fort ändå, hade ju mobilen med mej ;) Men nu är dom 5000smsen uppslösade och får nya på lördag då också niklas fyller 14år :D haha men får iaf nya pengar och nya gratismess på lördag och då äre bara messa på igen ;) men ska stoppa i mej en halstablett och lägga mej under täcket framför tven och se om det finns ngt kul. Imon ska vi typ vara på jenny nyström hela dan på ngn teater så imon är det inte så ansträngande, aja vi hörs mer imon, tror jag ska försöka träna också.

Ajusste var på intersport idag och har bestämt ny träningsoverål också lr köpte bara byxorna iår för tröjjan var konstig ;) haha vi hörs

 Saknar tiden då man var liten, hade inget å tänka på för tänka gjorde mamma&pappa åt en, man blev aldrig bli sviken och sårad.

Av evvelina brundin - 12 september 2011 21:30

Därför jag inte har bloggat något alls idag, legat och sovit i stort sett hela dan. Förkyld,feber och yr.. Men ska gå te skolan imon ändå för måste hämta böcker osv.. Nu ska jag nog snart stänga av datorn igen för att lägga mej i sängen och kolla tve, vi hörs imon kanske drar med ut och kollar när cheyerna tränar får se hur jag mår

 en bild på en lite smått drogad sjuk chey.

Av evvelina brundin - 11 september 2011 18:20

Var i oskarshamn på typ mini träningscup idag :) Mot craftstaden så vann vi med 9-2 tror jag det va? och mot färjestan förlorade vi, men alla kämpade så grymt bra idag och vi alla var jätte duktiga tkr jag! Domaren var också grymt snyygg och han va typ 96a lr ngt? ;) men han va jätte snygg, dock kunde han inte döma alls typ haha om ngn gjorde klubba mellan ben blåste han inte och när dom körde fult spel blåste han inte men om vi körde fult så blåste han, antar att han bara tyckte det var synd om dom ;) haha nä skojjar. Men iaf, snygg var han. Sen så är jag glad för till slut blev jag så jävla arg så när en tjej sprang ner mot sarghörnet kom jag bakifrån henne och bara tacklade till henne som fan i ryggen så hon flög, då blåste han ;) haha men kul var det. Men nu håller moa på å fixa en ny header till mej, tack moa! och sen så ska jag kanske fixa nu blogg får se, nu ska jag kolla på tve, känner att detta blev lite långt, ;)

   Vi hade nya matchställ och dom var huuuuuuur stora som helst, sen hade dom inte 13 heller som ja alltid har annars, så fick ta 15 denna gången.

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards