evvelinabbrundin

Alla inlägg den 12 maj 2011

:'(

Av evvelina brundin - 12 maj 2011 21:11

Fan vad jag hatar detta, hatar skolan hatar alltihop, orkar verkligen inte gå till skolan längre vill bara vara hemma, ligga hemma med min dyngsura kudde. Jag hatar verkligen detta, vill inte ha det såhär. Nu när det har blivit såhär, det är 3 dagar utan dej och det är ungefär som att leva utan hjärta, vilket är omöjligt. Du fattar verkligen inte att du sårar mej du fattar verkligen inte att ja tänker på alla stunder vi har spenderat tillsammans. Känns som att allt bara är borta nu, känns som att på 3 dagar så har hela mitt liv gått under. Orkar verkligen inte med detta längre, vi blev kompisar igen, men du struntade i allt ändå, allt är ditt jävla fel. Hade inte du vart där hade inte allt detta hänt, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!

 

Av evvelina brundin - 12 maj 2011 16:24

Haha, yeah på no:n bygger vi katapulter, haha förra gången så råkade min grupp (jag,isak,marcus,tore&jonas) spika fast vår i bänken, så hela gick sönder (a' haha skillat, men vår lärare tyckte så synd om oss idag, så vi fick en skruvdragare ist för hammare (h Aja, vet ni? jag ska förmodligen börja dansa med zana :D vi funderar på att börja reggeaton, så kanske ska anmäla mej ikväll, för det börjar inte föräns i höst ändå :) men har alltid velat dansa så nu kanske man ska göra det (y' aja nu ska ja slita mej från datorn, å göra lite kycklingsallad som ja ska ha klar när pappa kommer hem :D, herrå :d

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards