evvelinabbrundin

Alla inlägg under mars 2011

Av evvelina brundin - 31 mars 2011 22:22

Haha var ute lite med linda å zana innan, vi skulle fota men sen skulle linda dra, då var ja typ i zanas trappa och snackade <3 här är några bilder som vi hann ta iaf 

                       

Av evvelina brundin - 31 mars 2011 19:47

Tjenis penis, haha idag var ja ju med filippa, vi har cyklat hur mkt som helst, först mötte ja henne i lindstal, sen tillbaka och ut till modehuset, där åt vi och träffade hennes kompisar å lite, sen cyklade vi å kollade systemkameror å det, sen cyklade vi hem, haha mkt cyklande men riktigt skönt, å kul hade vi. Men nu har ja kommit hem och ätit lite makaroner och nu ska ja typ ut me linda å zana och fota lite, om det inte blir för mörkt, yeah ciao 

 

Av evvelina brundin - 31 mars 2011 12:22

Nu ska ja träffa filippa, och bara snacka och vara med henne, mysigt ! 


filmkvällen outfit:

    Dagens outfit:

 

Av evvelina brundin - 30 mars 2011 22:11

Tjenare, inte hunnit blogga så jätte mkt idag eftersom att först vare skola, som gick fort, fotboll på idrotten (h' haha sen hem å byta om sen ut te lindstal för match mot föräldrarna, haha inga komentarer på det, skitkul hade vi på sista träningen iaf! Men sen hem snabbt duscha sen en halvtimme efter skulle ma va i skolan för filmkväll med klassen, det var faktiskt jätte kul och mysigt! Vi kollade på en film som hette, this is england. Fattade ingentingen elr kollade inte så mkt satt mest å snackade med arvid, sen satt ja å dampade med olivia ;) 

Men nu ska ja inte blogga mer, pussen :*

..

Av evvelina brundin - 29 mars 2011 18:01

Asså jag fattar inte riktigt vad det är med dej, du var aldrig sån innan, vi skrattade alltid och så. Men nu hör man tystnaden, vi snackar nästan ingenting längre, och du har förändrats grymt mkt. Jag säger till dej vrf e du så arg och tjurig hela tiden så säger du bara att det är jag som är arg så fort jag säger ngt, det är ju tvärtom nästan. Jag säger har det hänt ngt, då säger du klart det har hänt ngt, så frågar jag vad så slutar du prata, precis som att du inte litar på mej för det verkar du ju inte göra. Aja fortsätter det såhär vet jag fan inte vad jag ska göra, för jag vill inte ha en vän som bara e arg och uppkäftig iaf..

Av evvelina brundin - 29 mars 2011 16:21

Asså ja har faktiskt sparat mina pengar länge nu så jag var på stan en snabbis igår med olivia vi hade inget å göra, så då hittade ja dom skorna jag alltid velat ha, har inte hittat dom innan men hittade verkligen dom nu, 

dom är från scorett och kostar 399kr.


Bippe.bloggplatsen.se


Av evvelina brundin - 29 mars 2011 16:04

Om ni undrar vrf ja kommer länka min kompis blogg i varje inlägg så sa ja det för att hon skulle stanna på msn här om dan, ja skulle duscha men så sa ja om ja klarar å duscha under 5 min så får du länka min blogg i varje inlägg på din blogg men om ja inte hinner det så får ja länka din blogg i varje inlägg i en vecka, och ja duschade på 5 min och 13 sek jag som trodde ja klarade det ;ooooooooo bajs det är drf om ni undrar

 

Av evvelina brundin - 29 mars 2011 15:59

 Tröja: H&m

Byxor:bikbok

Skor: Conversebutiken

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards