evvelinabbrundin

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av evvelina brundin - 13 maj 2011 23:53

Haha ja som sagt, det är ju fredagen den 13e idag, vilket betyder att dom flesta tycker det är en otursdag. Själv får jag tur då? haha vet inte vrf men ja har inte haft ngn otur idag, fast heller inte tur?, haha som en vanlig dag! nu ska ja faktiskt fortsätta snacka lite med isak <3 sen ska jag nog dejta kudden blir en lång dag imon, godnatt :*

  haha ser lite smått drogad ut jag vet, ;))

Av evvelina brundin - 13 maj 2011 23:05

spara eller slösa

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Evvelina Anna Emilia Brundin
Födelsedatum: 20 december 1997
Hårfärg: brunett, numera ;)
Ögonfärg: blåa typ
Längd: 156 (a'
Skostorlek: 37-39 ungefär.
Klädstorlek: olika
Civilstånd: singel
Humör: inte på det bästa humöret,
MSN: dedu, 
Mobilnummer: 07 ngt orkar inte skriva..

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? nejj
Längsta förhållande? ja venne?
Har du strulat med någon du inte ens gillar? nej. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja.
Kärlek eller pengar? beror på hur man tänker, men kärlek tror jag


FAMILJ
Vad heter din mamma? jessica
Vad heter din pappa? magnus
Har du syskon? två halvsystrar men inte riktiga.
Hur många? 2 halvsystrar som sagt..
Har du en stor släkt? jaoo, ganska iaf!
Har du kvar alla mor&farföräldrar? nejj
Känner du alla i din släkt? asså min släkt är ändå ganska stor, men dom flesta?
Vem är du mest lik i din familj? båda min mamma & pappa faktiskt olika sätt.


VÄNNER
Har du någon bästa vän? jo
Vad tycker folk om dig? jadu, det är en bra fråga, ingen aning"
Vem har du kännt längst? Olivia och ebba typ.
Vem vet mest om dig? måste nog säga filippa där, det är många men aa.
Hatar någon dig? det gör ngn säkert,
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? ja
Är du rädd för att bli utan kompisar? kanske ibland, inget jag tänker på så..

SKOLA

Har du bra betyg? de är väl okej 

Skolkar du? njääeee 
Vilken klass går du i? 7a
Vad heter din skola? vasaskolan.
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? nä inte vad ja vet,
Vad heter/hette din favoritlärare? camilla typ,
Försover du dig ofta? händer men inte ofta.
Gillar du skolmaten? nej!
Har/hade du många kompisar i din skola? ja ganska
Hur många går i din klass? 24 tror jag?

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? uppehåll just nu annars innebandy å ska börja dansa.
Vad tycker du om att göra? umgås med kompisar.
Vilka sporter har du gått på? fotboll, handboll typ å innebandy då.
Lever du för någon sport? nej


MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? lyssnar på allt som är bra.
Har du alltid haft samma smak? vene
Vilket är favoritbandet? jadu, det vet ja inte lyssnar på alla olika?
En bra låt: många!
Vilken är din favoritfilm? venne
Vilken film framkallar starka känslor? asså kollar inte mkt på film.
En rolig film: farsan?
Hur beskriver du musik? underbart
Vad är bäst, film lr musik? typ båda?


RESOR
Hur många länder har du varit i? ja venne typ 3-4 kanske?
Vilka länder har du varit i? sverige, sweich (stavning), dubai, bali typ fler säkert.
Har du bott utomlands? mjoo
Vart isåfall och hur länge? i dubai i typ 3 månader men aa alltid ngt.
Kommer du från något annat land? nej
Har du släkt från något annat land? inte vad jag vet?


Har du åkt...
Flygplan? ja
Buss? ja.
Tåg? ja
Båt? ja.
Taxi? ja
Helikopter? nej


DÄR DU BOR
Vart bor du? oxhagen,kalmar.
Hur bor du? i en helt vanlig lägenhet
Vilken färg har huset? ttyp brunt?
Har du bott där hela ditt liv? nej, typ bara bott här i 3 månader
Trivs du där? jadå


BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? Yeah
TV? ohja.
Dator? ja
Dvd? ja
PS/Xbox? ne, 
Högtalare? ja
Pool? näje
Studsmatta? haft
Cross/moppe osv.? haft
Mer än 1 bil? nej?
Jacuzzi? nä
Pingis/biljardbord? nnej


TILLSIST
Vad är klockan? 23.33
Vad ska du göra snart? typ kolla tv, sen sova?
Vilket abonnemang har du? telenor
Får du ofta positiva kommentarer om dig? ganska?
Mår du bra? njae, tvek på det asså.
Vilka ska göra det här testet? dom som vill? 

 När bilden togs var allting perfekt.

Av evvelina brundin - 13 maj 2011 18:21

Tjenare mannen, lite sent, men orkade inte blogga när ja kom hem från skolan. Vart riktigt jävla seg i skolan både trött å ledsen, men jag har bestämt mej för att bara igga dej nu för det är så du gör mot mej så ja ska bara skita i dej tills du kommer fram till mej och säger förlåt. Så skit i dej nu ska bara njuta av livet med mina underbara vänner ist, på tal om underbara, ska dra till claudia snart sen ska vi dra vidare till fritisgården där det blir att mysa bara :)) hejjdå :D

 mina converse är lite smutsiga nu ;)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards