evvelinabbrundin

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av evvelina brundin - 2 maj 2011 19:51

När pappa kom hem när ja hade varit å tränat så han bara hur var det å träna, så sa jag tråkigt, för fick gå själv idag med.. Så då sa han men då kan du slänga ditt friskis kort nu och så gav han mig ett medlemskort på malkars???? ;ooooo

Så himla gutt ju, så imon drar ja å tränar på gymmet å resten av dagarna kör jag cirkelgym utan lördag å söndar då ja förmodligen inte kommer kunna kanske på söndag, men har ju vasamässan på lördag -.- men aja nu orkar ja nt mer ska kolla film nu hejdå

 Fick till ett smile också, söt webbcam bild iaf.

Av evvelina brundin - 2 maj 2011 18:29

Eftersom att jag inte mår så bra just nu.. Så tor jag på mig träningskläderna satte mig på cykeln å cyklade bort till gymmet, riktigt skönt var det idag faktiskt! Tror det blir å träna imon med. Men jag har ju sovmorgon så kanske kan vara vaken liite längre idag, ska iaf se bb. Men nu känner jag inte mer för att blogga mer, hejdå!

   Bilden får mig att må bra på något sätt, sista dagen i dubai , där jag verkligen kunde vara mig själv och njuta..

:((

Av evvelina brundin - 2 maj 2011 15:20

Jag orkar verkligen inte med det här mer nu, allting sviker å allt snurrar i min hjärna. Vet verkligen inte vad ja ska tänka, vet inte vad ja ska tro om folk längre. Har ingen kvar som finns där vid min sida, allting bara sviker. Det finns bara en person som får mej att må bra, få mej att kännas som att jag är värd något. Det är bara du som verkligen förstår, så fort du ser mej så lägger du ett smile på läpparna för du ser att jag mår dåligt. När jag inte är med dej så mår jag som skit. När inte du är där längre, så har jag ingen och snacka med saker om, såfort jag nämnde hans namn så slutade du lyssna. Ville bara få ut mina tankar till någon, men det blev bara sämre. Jag vet inte om jag orkar det här längre nu. Sen du också allting var perfekt innan men sen, så vände hela min värld. Ett tag blev allting bra men nu när jag vet vad som kan hända, så har jag vatten i ögonen hela tiden. Léendet jag har på läpparna är bara fejk, använder fejksmilet för att inte alla ska se, för att alla inte ska fråga. Innan fanns du där, det var du som gjorde så att mina bel orkade hålla upp mig, nu finns du inte där längre, vi har inte snackat elr ngt. Mina ben knakar snart ihop och då är det inget som håller upp mej, orkar inte denna skiten nu.

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards