evvelinabbrundin

Alla inlägg under juni 2011

Av evvelina brundin - 6 juni 2011 19:21

Tjenare, som sagt idag är det 6 juni och Sveriges nationaldag, inget speciellt med det faktiskt tkr jag inte.. Jag vaknade med claudia vid ungefär 11, somnade vid halv 3 :)) Sen så tog vi lite å käkade å spelade lite sims, sen mötte moa och drog till kattrumpan. Väl där badade jag faktiskt inte idag, var lite blåsigt. Men sen ville moa och claudia ha glass, men jag stannade och då somnade jag i solen, på magen ;(( kan säga att jag har sjukt ont på ryggen nu! men nu ska jag packa ihop datan så kommer snart pappa och hämtar mej så bloggar mer när jag väl är hemma, hejdå <3

Vinnaren av bigbrother 2011  

Av evvelina brundin - 5 juni 2011 22:26

Asså som ni ser så har jag typ inte bloggat ngt alls dom här 5 dagarna. Men jag har haft det så gryyymt awesome så ni fattar inte, bra väder och hela packetet! ♥ Jappjapp bilder och sånt får ni sen när jag är hemma ska sova hos claudia ikväll, blir väll slagga med varsin dator ♥ Just nu kollar vi bb finalen, martin har fått åka så nu äre peter och simon kvar, det är ju en skam om peter vinner. Isf simon! ;)) Bra förästen att jag solade med sönderbränd rygg idag igen, får bli att sola fram imon. Haha men som sagt solkräm är bara för mesar ;) haha vi KANSKE hörs senare inatt elr nt, jo ni kommer ju få veta vem som vinner :DD

 

Av evvelina brundin - 4 juni 2011 16:21

Haha nu är jag hemma efter två grymt underbara dagar! Igår var jag först å träffade släkten typ på morgonen, det gick bra att cykla ;) Sen cyklade hem, åt och sen åkte jag och kollade skor, blev ett par jätte fina UTAN kilklack, hah fick bli det ändån. (ni får bild senare) Sen hem igen sen packa väskan och träffa moa utanför henne, in till kattrumpan och bada, 7kt skönt var det! Sen hem till henne, sen bara lämnade vi väskorna och cyklade bort till donken :d Sen efter det så gick vi in på det ruschkanan och jag fastnade typ xd Sen hem till henne å dampade typ, bestämde att ja skulle sova där, så vi somnade typ vid 1 sen hade jag puttat ut henne inatt, så hon fick lägga sej i en annan säng xd Sen så vaknade vi vid halv 12 idag. Vi åt frukost och sen cyklade jag ner till långviken där pappa,faster och låtsasmamma solade i 2 timmar sen så kom jag hem nu och har bränt mej som saaaaatan, nu måste jag duscha för att jag har risifrutti i håret, sen bort till moa för fest :D Hörs snart igen 

   Gammal webbild

Av evvelina brundin - 3 juni 2011 22:42

Tjenare mannen, just nu sitter man då som sagt hemma hos moa och ska sova här inatt, bloggar mer imon. Herrå :D  

Av evvelina brundin - 3 juni 2011 09:20

Redan vaken, är huur seg som helst, as trött men det är 7kt varmt på mitt rum.. Aja kanske borde gå upp snart ändå för drar mej ut till måmå och dom om en timme ungefär och måste ju fixa mej å äta och allt också. Så får det bli ;) Det kanske inte blir så mkt uppdatering idag men sånt man märker!


gammal bild från berga  

Av evvelina brundin - 3 juni 2011 09:20

Redan vaken, är huur seg som helst, as trött men det är 7kt varmt på mitt rum.. Aja kanske borde gå upp snart ändå för drar mej ut till måmå och dom om en timme ungefär och måste ju fixa mej å äta och allt också. Så får det bli ;) Det kanske inte blir så mkt uppdatering idag men sånt man märker!


gammal bild från berga  

:DD

Av evvelina brundin - 3 juni 2011 00:42

Ska typ börja dra mej mot kudden snart, suttit å webbat med olivia i 1 timme men nu skulle hon sova, och väntar på att avid har kollat klart filmen. Sitter iaf och chatar med en ramez? på fb, alltid kul å snacka med nytt folk ;)) Jappjapp men aa lär ju inte somna än för är inte äns trött men kanske om 1 timme elr 2 aja bloggar nog inte mer idag iaf, hare bra och sov gott ni som är vakna ;) pussen :*

 

Av evvelina brundin - 3 juni 2011 00:13

Hahahahaha, olivia jag elskar dig! Vi står just nu i ett öppet förhållande som jag vill att alla ska acceptera ;) Haha nä nu driver jag bara lite med er men vi står som ett öppet förhållande på facebook just nu och det är inget annat än sant (h) Haha just nu sitter jag och dunkar musik webbar med min fru och bara njuter av livet (LLLLL) Haha hare gött alla åskådare ;D

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards