evvelinabbrundin

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av evvelina brundin - 9 juni 2011 22:12

Faktiskt en riktigt chill dag idag. Först skola, sen efter var det träna med claudia sen när jag kom hem va jag hemma själv kollade lite på so:n sen efter det så typ datan osv.. Sen så la jag på mej jordgubbsansiktsmask å sen efter det LdB bodylotion :DD så nu är jag leen ;) men nu skulle jag kolla vad det var på tven å då var det en rolig film som började för 20 min sen så den ska jag kolla på, nu vet ni lite vad jag har gjort idag, godnatt :D

 sommar.se :D

Av evvelina brundin - 9 juni 2011 19:09

Hemma å allt nu, är själv. Men det är grymt skönt har musik på å bara ligget å slappar i sängen, träningen gick bra men hade inte med mej mitt knäskydd så jag fick ont i knät men sånt som händer.. Iaf nu ska jag öva lite till på so som jag har imon men jag känner att det kommer gå ganska bra, har ju det näst sista timmen också.. Aja nu ska jag dra typ ne men jag orkar inte skriva mer ;))

   jag just nu, söt webbcamera bild ;)

Av evvelina brundin - 9 juni 2011 15:48

Halloj alla bloggläsare, nu har jag kommit hem från skolan, men skulle egentligen slutat nu. Haha men vi fick sluta en timme tidigare :D Så jag hängde med claudia hem för vid kvart över 5 så ska vi träna :) Haha det åskade ju fan idag, var hur rädd som helst för jag verkligen HATAR när det åskar... Haha men aa ska typ spela sims nu tror jag, hejdå hörs senare

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards