evvelinabbrundin

Alla inlägg den 12 juni 2011

:d

Av evvelina brundin - 12 juni 2011 22:39

Hänt as mkt roliga saker idag så ni får dagen i bilder ist :D

             moa glömde sina gympakläder häromdan..                                                                                    

Av evvelina brundin - 12 juni 2011 14:01

Tjingeling pling, haha vad gör ni? jag gör faktiskt inte så mycket ligger och lyssnar på musik och är hemma själv :DD Har träffat mormor, vi åkte till mediamarket och hon köpte en mobil sen kollade i systemkameror vet en jag vill ha nu och SKA ha när jag fyller år, för då ska vi fota tsm :DD Aja men nu ska jag träffa moa vi ska bada tror jag? hahaha hejdå :)

 

Av evvelina brundin - 12 juni 2011 00:49

Hemma nu.. Haha stack ju på ff vid halv 6 typ,matchen slutade 0-0 och ff bokstavligt talat sög idag! Aja sen så messade jag moa och sa till henne att jag inte pallade filmkvällen hon skulle ha för att jag hade vart iväg hela dagen. Sen precis när jag gick ut ur min kompis bil så ringer arvid säger att jag ska komma.. Men orkade inte slutade med att han stog utanför mej så fick typ följa med ändån. Väl hos moa där vi var kollade vi pirates of the carribean 3, sen så körde jag med arvid nästan ända hem till han. Men det var sjukt läskigt att cykla hem nästan helt själv, fick ringa moa satt jag hade ngn att snacka med ;)) nu ska jag nog kolla en film till typ tror jag sovgott ni som inte redan gör det :)

  Haha sen hände det en sjukt rolig sak, maya och jag sa till arvid för vi skrattade och då sa han vad är det?? då sa vi arvid du har stånd, han ställer sej upp å bara är ni dumma eller och kollar ner xd hahahhahahahahahaha kan säga att vi skrattade allihop utom han i typ en kvart sen ;)))))

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards