evvelinabbrundin

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av evvelina brundin - 8 juni 2011 21:20

Blev lite stressigt inlägg innan, men skulle precis gå. Haha va så smart och har min jacka i skåpet och mitt medlemskort ligget där i men jag kom in ändå (y) men aa iaf, skolan rullade på fort, men eftersom att det var dimmigt och massa imorse så tog jag långbyxor och långtröja, mitt smartas. Sen på dagen blev det hur varmt som helst och vi skulle bada på idrotten men jag tog faktiskt med badkläder, så det var såååååååhär skönt att bada ;D Men av tjejerna var det bara jag,zana,fanny och lina som badade typ? aa men stannade kvar 2 timmar efter vi slutade, så åkte hem till moa ungefär vid klockan halv 5. Sen snackade vi i typ en halvitmme, sen gick jag in till min syrra och hämtade min cykel osv.. Solade en kvart idag där FRAM faktiskt och nu har jag värsta jävla strecken, och det gör ooooooooooooooooont! får nog inte sola på några dagar nu.. Men iaf när jag och lina ligger och solar och arvid,calle,moa,zana (vi som stannade kvar) badar så kom det en jäääääääääätte snygg alban som hade sexpack och allt, grrrrr va snygg han va.. Haha hoppade också från 5an idag, för kevin och emil i 9an på skolan spottade hela tiden för att jag inte hoppade så var tvungen till slut.. Haha detta blev lite långt ni får ngn somrig bild ist :D

        

Av evvelina brundin - 8 juni 2011 18:25

Jaoo, nu är jag hemma efter en skojjig dag. Men nu kan jag inte skriva mer om dagen elr ngt för nu ska jag mot träningen, hejdå :d

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards