evvelinabbrundin

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av evvelina brundin - 2 juni 2011 22:59

Så nu är bb slut, hahah förlåt för lite konstigt inlägg innan, men det började när jag skulle börja skriva ;)) Men iaf, nu har man planer för vad man ska göra imon också 


Först vid 11 ska jag CYLKLA ut till mormor och släkten vid flygplatsen, inte att det är långt men jag kommer inte hitta ;o haha, sen vid 3 tiden så cyklar jag hem igen, då så åker jag och pappa och köper mina avslutningskor förmodligen, elr så kanske jag köper några andra. Sen så vid 5 ska jag vara med moa, sen på kvällen blirdt filmkväll med arvid och isak också :D Schtekig dag asså haha godnatt :)

bb

Av evvelina brundin - 2 juni 2011 22:35

Kollar bb nu så jag bloggar bara lite fort i pausen, bloggar mer när det är slut ngn av dem här ska vinna tkr jag

   

ut med peter!

Av evvelina brundin - 2 juni 2011 19:29

Just nu önskar jag att jag hade syskon som bodde hemma, min ena syster åkte till tyskland idag och min andra syrra vet jag inte vad hon gör. Min pappa är hur tråkig som helst, och ingen kan vara typ. Inte kul alls, alla är typ bortresta osv. Men jag åker ju faktiskt till london i slutet på månaden :DDDDDDDD Men aja tror det får bli att trycka på the sims för det är alltid kul när man inte har något att göra ;)) Vi får se vad jag hittar på, hade 

 Shorts bikbok  |  Linne Newbody   |   Basebolljacka Gina

Av evvelina brundin - 2 juni 2011 17:44

Dagen har vart awesome kan jag säga! Först så åkte jag å claudia in till stan å fixade present te moa, sen drog vi ner till kattrumpan, det var typ helt fullt där nere skojar inte. Sen hade vi legat å gassat i typ 1 timme då gick vi te bryggan å badade årets första dopp för båda :D Det var fatiskt skönt :)) Sen gassade vi lite till och sen drog jag hem å nu väntas grillat :D Chill dag asså! ni får lite bilder nu (:

                                                                                     

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards