evvelinabbrundin

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av evvelina brundin - 24 juni 2011 14:19

Juste glömde berätta att jag var i färjestaden igår, med claudia och hennes familia! Vi hade grymt kul kan jag säga, skrattade jätte mkt.. Hittade också en bh på lindex, typ orange,rosa as cool :D ni kan få en bild på den, för nu ska jag äta.

 

Av evvelina brundin - 24 juni 2011 14:02

Farmor och lasse har kommit nu, glad midssomar btw! :) Haha det blir bara vi 5 idag, men det blir mys det också. Snart ska vi äta lite god sommar mat, det ända som fattas är ju bara vädret, vart tog det bra vädret vägen? Det ska itne bli bra väder för på måndag igen -.- Men sen får vi se om vi drar bort till skälby lr vad vi gör (: senare blirdt att grilla, :D Aja nu ska jag vara lite social (: hejdå

 vadå smutsig spegel? ;o ;)

Av evvelina brundin - 24 juni 2011 00:24

Hellu, duschat och smörjt in benen osv nu :) Så nu är jag fresch och fin! :D Haha kul att jag skriver detta vid klockan halv 1 för jag var faktiskt klar redan vid halv 12 :D Fotbollen slutade bra, 2-1 till kff blev det :D Och nu är det bara fredag lördag kvar sen träffar jag mamma :D Aja måste upp vid 10 imon så ska nog sova snart :) Pussen :*

 gulligt ;)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards