evvelinabbrundin

Alla inlägg den 13 juni 2011

xd

Av evvelina brundin - 13 juni 2011 21:40

Vet ni vad vi ska göra imon, eller asså det var ju sista skoldagen idag.. Haha måste bara kommentera en sak som vi gjorde på so:n, vi arbetade med lag å rätt så vi avslutade det med ett rollspel när vi skulle låtsas vara i en rättegång, var nämndeman med isak, asså jag kan säga att vi har nog inte skrattat så mkt på länge asså. Vi skulle låtsas att albin hade snott tores moppe och sen till slut tore bara nu skiter vi i den där jävla moppen å går hem ist? ;d haha go där asså :) Sen så var alexander vittne och han bara ne men jag hade fullt upp att äta hamburgare så jag såg inte och det var itne blod på tore det var bara ketchup å en massa, hahahaha ;)) i sånna lägen älskar jag min klass :D Men till morgondagen såhär ser den ut:

Vi börjar vid 8.45 och samlas i klassrummet, sen går vi ner till skolgården och hela högstadiet är där då, sen ska vi få uppdrag som vi ska göra, kan vara allt från att man ska dansa med en gubbe på stan till att hoppa i med kläderna på i havet om jag har fattat det rätt ;) haha tror det kommer bli sjukt kul iaf, ska springa med hela min klass å göra uppdrag från typ 9 till 2? haha sen på kvällen grillkväll mä klassen (y) haha pussen :*'

Av evvelina brundin - 13 juni 2011 21:33

               

nuu

Av evvelina brundin - 13 juni 2011 18:10

Mooot gymmet, kom på att mitt pass börjar om en halvtimme, men skitsamma ;)) ne men orkar inte gymma nu. Ska packa väskan sen drar jag väl då, hörs senare

Av evvelina brundin - 13 juni 2011 13:59

Drömmarnas stad det är du, haha nä skojar ;) men dagen gick fort, började vid 8 å slutade vid 12 (y) men ja ska typ kolla film nu är hemma själv. Idagvar det sista skoldagen i 7an, kändes som att jag precis lärde känna alla i den nya klassen ;o Aja fick iaf VG- på svenskaprovet 2 poäng från att få vg typ.. Aja hejå ;)

 kommer ihåg detta så 7kt starkt! <3

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards