evvelinabbrundin

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av evvelina brundin - 25 juni 2011 00:05

Haha vet inte men jag är verkligen glad just nu? haha vet inte vrf men. Var ju inte den gladaste över dagen och det tänker jag inte gå in på vrf, men fixade iaf allt med bästa bror. Och tycker inte själv att kvällen var så bra, min syrra kom ett tag å fan vad jag älskar henne asså! Men sen gick hon, och "han"  ville veta vad som hade hänt för att han märkte att jag var ledsen så sa allt som har hänt te han och nu vet han hela historien. Och vi ska aldrig mer bråka mer! Aja skönt att allt är bra mellan oss igen nu iaf. Men kan också glädja mej att min mamma just nu sitter på flygplanet påväg till SVERIGE :D är sjukt glad och det känns lite konstigt att jag kommer att träffa min mamma om ungefär 1 dygn mindre än det tillåmed :D kommer krama sönder henne § Aja måste försöka sova nu för ska iväg imon vid halv 11 ungefär så måste nog försöka sova snart, hadebra!

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards