evvelinabbrundin

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av evvelina brundin - 22 juni 2011 13:58

Haha hejsan, kanske lite för sent att säga godmorgon ;) Vid 12 ringde pappa mej men då låg jag och såv, sen när han la på så somnade jag om och vaknade vid halv 2 det var superskönt! Somnade ändån vid 2 tiden inatt så ändån ;) Men nu ska jag fixa mej sen drar jag bort till claudias place å typ kollar film å lite sånt :) Haha ni får mer uppdatering ngn gång :D

jag vill inte ha det såhär, och jag vet att du inte heller vill det, så jag

vet inte vrf det blir såhär. Förstår inte vrf du förändrats så mkt, och

gör som du gör.. Jag vet att något har hänt försöker bry mig, men

då är det också fel, vet inte vad jag ska göra för att få dig på bra humör

och jag vet heller inte vad jag har gjort för fel, vill bara skita i det här

men det går inte har insett att det är för sent, tror att jag gillar dig lite för mycket.. ;/ 

Av evvelina brundin - 22 juni 2011 02:00

                                                    sämst på test, bäst på fest                     det här var bara några av alla bilder :)

Av evvelina brundin - 22 juni 2011 00:57

Har gjort en ny header men får se vilken av dom jag ska ha, vad tycker ni?

   Denna elr den jag har nu?

..

Av evvelina brundin - 22 juni 2011 00:45

Sitter just nu och webbar med filippa och vi snackar om allt som har hänt osv.. Försöker också underhålla calle men han verkar ha somnat, han tycker att jag är nattuggla så jag kunde hålla han uppe te 2 men tydligen inte ;) Haha men sitter just nu å drogar en låt och tänker på han, vet itne vad jag har gjort för fel men tydligen ngt.. Men det kanske inte blir den bästa uppdatering nu för det är ju faktiskt sommarlov, vi får se hur det blir..

    

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards