evvelinabbrundin

Alla inlägg under mars 2011

Av evvelina brundin - 6 mars 2011 11:10

Jag tänkte att jag skulle göra en liten frågestund, så bara skriv alla möjliga frågor :) 

Av evvelina brundin - 6 mars 2011 09:49

Shobre, dagen med filippa var super mysig först mötte ja henne vid bussen, sen gick vi hem till mej och senare drog vi in till stan för att boka biljetter till min låtsas fru (: Sen satte vi även oss och åt lite, det var mkt skratt och nödvändigt prat den dan, sen kom vi hem hit igen och då hade vi fått gäster, haha ja o filippa skrattade as mkt då, sen bytte vi våra presenter som egentligen var julklappar ;) men ja fick ett jätte gulligt örngott av henne och hon fick 6st naglack och 2 saker till scrapbooken. Men bion gick vi på vid 20.45 så ja var hemma strax efter 11 (: Men nu blir det tagga match som är samling vid 12.10, vet inte hur ja ska komma dit bara men det löser sej, hörs senare puss :*

      

Av evvelina brundin - 5 mars 2011 13:52

Shhoooobrreee (h'  Snart kommer filippa och då är vi här lite först sen drar vi in mot staden på bio , min låtsas fru :D Haha, men aja imon är det match så de blir å lägga sej tidigt idag, aja hare bra mina söta läsare.

      

Av evvelina brundin - 4 mars 2011 19:17

Blir inget bloggande för mej idag, orkar inte och har inte lust med det så hejdå ha en bra kväll.

Av evvelina brundin - 3 mars 2011 20:51

Shobre, idag är det som sagt torsdag vilket menas med att vi går till 15.40 vilket är tråååkigt, när so:n är slut tror man att man slutar men nä då ska man ha tråkig no. Men dagen har gått ganska fort faktistk, igår började ja i matten och man ska vara på tal 20 imon och ja började igår och är på tal 54 ;o haha men idag så jobbade ja med arvid han kom å satte sej vid mej och vi teamworkade (y) haha. Men aja nu ska ja typ kolla lite på spanskan vi har ingen läxa men tänkte bara kolla lite vad ja missade när ja va hos mamma så ha de bra babes :*

  

bild från när ja va liten å skiten ;)

Av evvelina brundin - 1 mars 2011 17:32

Shuu ppl, har ni haft en bra dag?, det har jag elr ganska okej faktiskt :) Ganska okej lektioner , på håltimman drog ja hem till fanny gunnarsson och kollade film (: men sen nu när ja kom hem så pluggade och sen pluggade ja lite till, så nu har ja full koll på skiten nästan ;) men somsagt har so prov imon, sen ska vi till simhallen imon med, men nu ska ja äta sen drar ja in till stan där man träffar linda så drar vi till dillbergs för måste köpa lite saker harebra pusspuss:*

   bara för att ja diggar bilden, typ " jag har inte gjort ngt (a' "

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards