evvelinabbrundin

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av evvelina brundin - 24 mars 2011 21:30

Har faktiskt bloggat mkt idag :D, men nu ska lilla jag lägga mej i min säng och försöka hitta ngt kul på tven och kolla lite på det sista i spanskan, har läxa i det tills imon, att kunna klockkan. Men ska gå till skolan imon faktiskt kände för det, sen hämtar pappa mej i skolan så åker vi in till stan för att äta lite gott :) ha de bra 

   

Av evvelina brundin - 24 mars 2011 21:08

Tänkte faktiskt att ni kanske ville ha en liten hiss&diss såhär på torsdagskvällen ;) haha ne men har typ överskottspepp haha om det finns ngt som heter så? haha men e så sjukt pepp för imon, haha tillbaks till saken, ni får en hiss&diss nu :d



Evvelina hissar (y'

- Att jag får en ny mobil nästa lördag :D

- Fair play imon (yyyyyy'

- Att våren börjar komma med lite smygsteg :)

- Spotify :d

- Mina vänner som alltid finns där för mej ! 

- Mina föräldrar som också hjälper mej när som helst, älskkaaaa (LL' 

- Filippas pappa :d, haha så jävla gooo! :D 

- Filippa och mina stunder vid webben på kvällarna xd


Evvelina dissar (n'

- oärliga människor

- segt internet xd

- att somna med blött hår, haha när man vaknar ser man ut som ett troll xd

- läxor/skolan


Det var nog vad jag hade för mej idag, tack för ni tog er tid :D

Av evvelina brundin - 24 mars 2011 21:01

kan det inte bara bli imon asså, e så jävla taggad, tror inte ja har berättat det här i bloggen, men imon har vi en cup som är här i kalmar, som heter fair play cup (innebandy ofc!) men så vi har en match imon kväll vid halv åtta tror jag det var i spelefanten, sen på lördag har vi tre matcher och alla i lindstal, den första e vid tjugo i nio, den andra vid halv fem och den tredje vid halv tio på kvällen, sen äre slutspelen å de på söndagen, e så jävla pepp asså, nu j*vlar kör vi tjejor :D hade gött mina sockerpluttar :D 

  Kom igen nu tjejer nu j*vlar tar vi detta ! :D

Av evvelina brundin - 24 mars 2011 20:55

 

Av evvelina brundin - 24 mars 2011 18:48

Hejjsaann, görni?  jag gör iaf inte speciellt mkt. Dagen i skolan va chill måste jag säga, onsdagar brukar vara as sega annars men denna dagen gick riktigt fort, vi fick en vikarie på matten för vår lärare är sjuk men dom hittade ingen till no:n så vi slutade nästan 2 timmar tidigare (yy' men nästan precis när alla skulle gå från sina skåp så började brandalarmet gå och vi bara men vi går då, men de fick vi inte och vår ena handledare jobbade inte idag och den andra hade precis åkt till fjällen elr ngt sånt, så vi var tvungna att stå där ute och vänta till dom började släppa in alla, men aja ganska chill skoldag som sagt, nu vet ja inte är hemma själv med pappa och tror vi ska spela lite kort nu :d pussen från Evvelina ;*

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards