evvelinabbrundin

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av evvelina brundin - 6 mars 2011 19:12

som ni vet så hade ja match idag, på hemmaplan mot svala/vimmeby. Vi vann med 9-0 yeah girls :DD men det var lite kul för så fort man rörde deras lagkapten, så blev hon as arg, jag menar innebandy är en sport, det är till för att tacklas osv, men rörde man henne fick man tillbaka, jävla fitta elr vafan håller du på med? haha helt störd människa asså.. men aja hare bra mkt läsare idag å det är bra, snart blir det solsidan så inget mer blogg idag tror ja inte, men ska till tandläkaren imon morron så kanske hinner blogga innan det , puss:*

Av evvelina brundin - 6 mars 2011 11:45

Sitter och peppar match stort nu, det här tar vi tjejor :D , sitter också och peppar en as go låt, kan inte ladda in den stort så tryck på länken om du vill höra den :) http://www.youtube.com/watch?v=pV7aM32Jur8 

Av evvelina brundin - 6 mars 2011 11:10

Jag tänkte att jag skulle göra en liten frågestund, så bara skriv alla möjliga frågor :) 

Av evvelina brundin - 6 mars 2011 09:49

Shobre, dagen med filippa var super mysig först mötte ja henne vid bussen, sen gick vi hem till mej och senare drog vi in till stan för att boka biljetter till min låtsas fru (: Sen satte vi även oss och åt lite, det var mkt skratt och nödvändigt prat den dan, sen kom vi hem hit igen och då hade vi fått gäster, haha ja o filippa skrattade as mkt då, sen bytte vi våra presenter som egentligen var julklappar ;) men ja fick ett jätte gulligt örngott av henne och hon fick 6st naglack och 2 saker till scrapbooken. Men bion gick vi på vid 20.45 så ja var hemma strax efter 11 (: Men nu blir det tagga match som är samling vid 12.10, vet inte hur ja ska komma dit bara men det löser sej, hörs senare puss :*

      

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards