evvelinabbrundin

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av evvelina brundin - 9 mars 2011 20:34

Inte bloggat sen i måndags nu ser jag, men aja det är faktiskt så att vänner och familj går före bloggen. Men iaf idag i skolan var det inte så speciellt, gymnasten asså fick typ hoppa över det för att aa fick ju mitt knäskydd igår och aa, hade ont, men sen iaf så blev det träning, ganska bra träning idag faktiskt. Vi hade phys såå skönt asså. Men iaf det var sista träningen inför matcherna i helgen som blir som sista matchen i serien, tråkigt :( Men båda är borta, på lördag i karlskrona och på söndag i oskarshamn. Om vi vinner mot oskarshamn blir vi trea i serien om vi förlorar blir vi fyra och jag menar vårt lag alla som är med där har spelat i lite mer än ett halv år och det här är vår första serie och vi kanske kommer trea , så sjukt bra ! <3 Men iaf ni får outfit från igår och idag, samt bild på julklappen jag fick av lisa och olivia, fick den idag och dom fick sina eftersom dom hellre ville ha från dubai så dom fick som dom ville, nu ska jag inte ta er tid mer.

julklappen:

   dagens outfit:   tisdags outfit:   måndags outfit :   :D // E 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards