evvelinabbrundin

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av evvelina brundin - 20 mars 2011 20:15

Tänkte lägga upp bilder från dagen med Filippa, ingen av oss var speciellt friska så vi bestämde oss för att chilla och bara umgås, så vi gick upp vid skolan typ utanför henne och tog lite bilder :

                                             

Av evvelina brundin - 20 mars 2011 13:41

Hihi godmorgon solstrålar, vaknade av att det var hur fint väder som helst ute, och nästan ingen snö alls, bättre kan det inte bli. Så satte på mej min vårjacka satte men på cykeln och tog en cykeltur, hur skönt som helst! skulle vart med Linda men hon fick tydligen inte sen, så aa det blir å hitta på något med mej själv elr bara sitta och slappa, det går ju det med men när det är så fint ute vill man ju så gärna gå ut å fota. Aja vi hörs sen pusshej / E

  kolla nästan ingen snö alls kvar,

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards