evvelinabbrundin

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av evvelina brundin - 12 mars 2011 20:49

Hej alla bloggläsare, har kommit hem från matchen nu, samma resultat som förra gången (8-0) men asså den här matchen hade ingen betydelse, men imon då jävlar är det vår sista match som avgör om vi tar hem bronset elr om vi tar hem fyran, men det är lixom vår första serie våra första matcher och vi kanske tar hem bronset, så sjukt bra lixom färjestaden det blev 1-1 den matchen i fair play cup en cup som går i april förlorade vi med 21-0 så lixom det är ju en såå stor förändring.  Men aja imon vinner vi, bortamatch i oskarshamn. Men nu ligger ja i sängen och kollar på melodifestivan ;o haha har aldrig hänt mej innan men de är ju final idag så måste ju kolla, bloggar kanske om vinnaren när det är slut (:

Av evvelina brundin - 12 mars 2011 08:45

Igår var jag med filippa, sjukt kul hade vi, älskar den tjejen asså <3 sen vid 10 åkte hon hem, och nu blir det tagga match i karlskrona :D,  Men nu vet jag inte mer vad jag ska blogga om, ska försöka sova lite till eller så kollar jag en film, had e:)

     

Av evvelina brundin - 12 mars 2011 08:45

Igår var jag med filippa, sjukt kul hade vi, älskar den tjejen asså <3 sen vid 10 åkte hon hem, och nu blir det tagga match i karlskrona :D,  Men nu vet jag inte mer vad jag ska blogga om, ska försöka sova lite till eller så kollar jag en film, had e:)

     

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards