evvelinabbrundin

Alla inlägg under mars 2011

Av evvelina brundin - 18 mars 2011 19:09

Nu drar jag mej snart imot sandra för party :D, Linda kommer snart hit sen kör pappa dit oss, guttans! Idag kör jag en randig magtröja, vita converse och plattat hår (yy'

     

Av evvelina brundin - 18 mars 2011 14:32

Inte mer snö nu, igår var nästan all snö borta, och när pappa kom in och väckte mej vid halv tio så sa han har du kollat ut å ja bara nä så kollade ja ut och såg att det typ var en halvmeter snö, fan va tråkigt. Aja nu ska ja fixa mej :D

Av evvelina brundin - 17 mars 2011 20:02

Nyss kommit hem, har vart ute och gått en ganska lång runda med pappa, jätte mysigt hade vi det!  Passade på och gå in och köpa hårfärg lite snabbt också :) Sen har jag ju sovmorgon till halv elva imon, så då tänkte jag eftersom att jag ska spendera hela kvällen framför pluugggiishhh så måste man ju ha lite gott, så har en liten godispåse, det får bli min lördag idag, :) ni får kanske se resultatet senare på håret, slänger in en bild på outfiten idag också ;)

    

Av evvelina brundin - 17 mars 2011 16:02

Jaja nu har ja kommit hem från en seg skoldag, skönt å va hemma kan jag säga! Men iaf det hände en massa saker i skolan nu som jag inte vill gå in på, för det är personligt, men aja mår inte bra av det här asså, och det blir alldeles för ofta nu! Vet inte vad jag ska göra åt saken men kommer det fortsätta såhär så vet jag inte vad jag kommer göra.. Men iaf nu måste jag plugga har so och spanska till imon och på so:n är det en kompletering, elr aa ska göra om två frågor från provet elr så, men har man musik igång så går det nog helt okej, hörs senare, puss / E

  

Av evvelina brundin - 16 mars 2011 18:33

Tjobre :D det var hur skönt som helst att träna, att bara få springa av sej och vara med dom bästa! Men nu blirdet ett varmt/kallt bad som väntar, haha orkar inte duscha så får bli ett bad ist (: Men aja uppdaterar mer sen, / E

  

Av evvelina brundin - 16 mars 2011 15:50

Tjenare alla bloggläsare (: som ni ser bloggar jag inte så mkt längre, men det är mycket lääxor å det i skolan nu och träning och det så orkar inte blogga lite mkt längre ;) men tänkte slänga in ett kort inlägg nu för ska åka till träningen om en kvart :) Men aja ni får inte en dagens outfit nu eftersom att jag inte riktigt har tid till det så det får bli ikväll, annars får ni hare gött ;)

  

ni får ngn annan egobild ist ;)

Av evvelina brundin - 14 mars 2011 15:56

Som ni ser nu är alla matcher slut och serien är avslutad, och vi slutade som trea, är så j*vla stolt asså så ni fattar inte ! Vår första serie våra första matcher med laget och vi kommer trea, så himla glad är jag :D , nu blire tagga fair play cup som är om två veckor (y'

  

Av evvelina brundin - 12 mars 2011 20:49

Hej alla bloggläsare, har kommit hem från matchen nu, samma resultat som förra gången (8-0) men asså den här matchen hade ingen betydelse, men imon då jävlar är det vår sista match som avgör om vi tar hem bronset elr om vi tar hem fyran, men det är lixom vår första serie våra första matcher och vi kanske tar hem bronset, så sjukt bra lixom färjestaden det blev 1-1 den matchen i fair play cup en cup som går i april förlorade vi med 21-0 så lixom det är ju en såå stor förändring.  Men aja imon vinner vi, bortamatch i oskarshamn. Men nu ligger ja i sängen och kollar på melodifestivan ;o haha har aldrig hänt mej innan men de är ju final idag så måste ju kolla, bloggar kanske om vinnaren när det är slut (:

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards