evvelinabbrundin

Alla inlägg under mars 2011

Av evvelina brundin - 29 mars 2011 15:54

Shulululu idag är det tisdag vilket menas med en jävligt seg skoldag, men det var faktist inte så segt, eftersom att vi har ett arbete i skolan på so så man ska sitta vid datorn och jobba, typ demokrati och diktatur å sånt, alla ska jobba om ett land och jag har yemen. Men iaf dagen var faktiskt bra, aja ni får mer uppdatering senare :D 

  ngn muppbild.

bippe.bloggplatsen.se

Av evvelina brundin - 28 mars 2011 21:20

                                                             

Av evvelina brundin - 28 mars 2011 20:03

Nu är jag hem kommen från att ha vart ute med Karl-Bertil :D, haha det menas med Maja ;D haha fan va kul vi hade asså, vi gick till skälby och typ dampade lite, sen så drog vi till hennes gård, det blev en hel del bilder, men dom får ni se när jag har kollat top model för det börjar nu, ses sen :D

Av evvelina brundin - 28 mars 2011 18:18

Nu är det såhär att ja behöver en ny vår jacka och håller på å leta förfullt, men vilken av domma ska jag köpa? 


       

Av evvelina brundin - 28 mars 2011 18:04

Tjenare mannen, skolan idag gick fort men ja var så sjuuuuuuuuuuuukt trött. Men vi slutade iaf vid halv ett eftersom att engelskan va inställd (yy' men då var jag lite med olivia sen har ja bara vart hemma och chillat, nu ska ja typ bara kolla lite bilder, sen när maja har ätit ska vi nog gå ut å fota lite, gillas! aja hejdå


  Dagens outfit:

Jeansleggins, kappahl?

Svart linne, h&m

Tröja, Ginatricot

Av evvelina brundin - 27 mars 2011 22:04

Nu har jag äntligen målat nytt naglat igen, men det blev hur fail som helst. Haha orkar inte lägga ut en bild nu men ni får bild imon elr ngn annan dag ;)

Av evvelina brundin - 27 mars 2011 20:14

Nu var fair play cup slut, det har väl gått hyfsat för oss ändå, kul har vi haft iaf! Men är riktigt jävla stolt över oss mot färjestaden asså. Har inte bloggat så mkt efter som at vi har haft ganska många matcher, sen resten av tiden har gått till att va i sporthallen och kolla matcher :D Men aja nu vet jag inte vad jag ska göra, typ har inget å göra, fryser så tror jag ska gå å ställa mej och ta en varm dusch elr ngt, sen måla naglarna tror jag, mitt har gått bort nu (; Men aja hannah (http://hannahochdisa.blogg.se/) har vart så snäll och ska göra en header till mej, den kommer inte upp idag, menn hon får ta den tid hon behöver, 


 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards