evvelinabbrundin

Alla inlägg den 30 april 2011

Av evvelina brundin - 30 april 2011 15:00

Yeah nu är ja hemma från stan, skulle kollat en klänning till skolavslutning, pappa skjutsade in mej sen så gick ja där, hittade en men var inte helt 100 på den, men hittade en jätte fin tröja som var somrig men det var en lite längre tröja bara, men sa till pappa att man kunde ha den till shorts isf, så vi kanske ska åka å kolla på den ngn dag :)) men iaf nu ska ja fortsätta att fixa mej för snart kommer kicki å filippa, sen bär det av till fullt ös (yyy' 

   HAHA

Av evvelina brundin - 30 april 2011 11:55

Nu har jag äntligen kommit upp från sängen, var jätte trött idag, vaknade först vid halv tio sen orkade ja typ inte hålla upp ögonen så ja somnade igen, å vaknade vid 11 ungefär, skönt där ;)) Men nu har jag fixat lite i rummet å fixat mej själv, men ja tog bara på mej en skön tunika & leggins. Osminkad å oplattat hår men jag orkar verkligen inte det idag, för ja ska iväg mä pappa å maritha till först bauhaus, där dom skulle kolla ngt, sen vidare till citygross för att handla sen kanske dra ner till baronen å köpa godis ;D men aja nu ska ja nt babla på för mkt för känner att det blev lite långt, puss :*

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards