evvelinabbrundin

Alla inlägg den 15 april 2011

Av evvelina brundin - 15 april 2011 23:39

Funderar faktiskt på att gå å lägga mej å kanske somna till ngn film, e alltid så sjukt trött på fredagar, men aja vi hörs imon

 

Av evvelina brundin - 15 april 2011 23:14

Hejjj , nu är ja hemma från att ha vart på fritidsgården med olivia, sen träffade vi arvid å klas, hahahahhahahahah fan vilken grymt rolig kväll asså! ingen komentar om ica och heller inte fg olivia xd, haha pussar från lilla mej '

 

Av evvelina brundin - 15 april 2011 16:40

tjena mittbena (; dagen börjar inte som bäst för mej, var väldigt depp å så, för hade inte ätit sen igår kväll, och var depp å trött, men mina älskade vänner får mej alltid på gott humör, dom köpte en macka till mej och kom till mej med, underbara är vad dom är. Sen på matten så ville vår mattelärare snacka med typ, maja,linda,markus och moa så då spelade vi andra kort och schack. Först spelade jag och claudia skitgubbe sen körde vi tecknet, jag, claudia arvid å zana. Var i samma lag som arvid då, vårt tecken var bäst, haha vi vann typ ganska överlägset ;) haha men nu orkar ja nt skriva mer ska chilla sen typ dra in mot skolan till fritidsgården med några goa polare ;) haha men bloggar mera sen ;) 

 Vill inte att innebandyn ska vara slut.. 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards