evvelinabbrundin

Alla inlägg den 11 april 2011

Av evvelina brundin - 11 april 2011 21:53

Nu är ja hemma från match på guldfågeln, grymt coolt var det och det var värt en 500 för mej och pappa (; haha ne men vi hade jätte kul å så, men nu har ja grymt ont i magen och svettas, men ska skolan imon ändå, för ska göra provet, aja nu måste ja lägga mej orkar inte sitta mer. btw kff vann med 3-2 mot djurgården :D

Av evvelina brundin - 11 april 2011 16:29

           

Av evvelina brundin - 11 april 2011 16:27

jahapp då har man hittat upp ur sängen, haha. Har duschat och väntar på att pappa kommer hem om ungefär en kvart elr ngt, haha SKA gå på matchen det har ja bestämt :D haha bilderna kommer senare filippa ;) 

 

Av evvelina brundin - 11 april 2011 15:01

jomen tjena hej, magen har släppt lite, bara för att ja sitter å drogar panodil för att jag ska kunna dra på premiären ikväll, jag ska fan se den! Hur sjuk jag än är ska jag gå på den och vad pappa än säger ska jag hänga med han, om han så säger men om du går på den ska du till skolan imon tänker jag gå till skolan med feber och magont, då vet ni det ;) haha hejdå :D Jusste nu kom jag på det, ja måste till skolan hur dåligt jag än mår imonn, för ja har prov då, haha bye :*

   gullig man blir på bilder när man e sjuk, med nattlinnen å allt på sej ;) haha elr särskilt på webbcamera bilder ;)

;s

Av evvelina brundin - 11 april 2011 14:20

asså åh nu har mitt tangentbord fått damp, man kan inte trycka på samma tangent två gånger elr man kan heller nt sudda mer än en gång man kan inte gå bakåt mer än en gång om du vet vad det är för fel komentera här.

Av evvelina brundin - 11 april 2011 11:18

                                                                         

Av evvelina brundin - 11 april 2011 11:03

hej, idag är ja sjuk, elr a igår när jag tränade så fick ja jätte ont i magen och tappade nästan andan men fortsatte ändå, sen när jag skulle cykla hem så åt jag ett päron och jag fick så ont i magen att ja inte äns kunde cykla och fick slänge päronet. Sen när ja kom hem bara slängde jag mej på sängen och kunde inte sluta gråta för att jag hade så ont och då sa pappa men har du så ont måste v åka till akuten, men jag vägrade det så ja fick ligga i sängen resten av kvällen, och idag är det lite bättre men det gör fortfarande ont, men har feber idag också. Pappa har iaf ring sjukhuset och dom skulle ringa tillbaks vid elva tiden, så han ringer nog snart. Men nu ska ja sova typ, ni får bilderna innan ja somnar sen fotograferingen imon med filippa innan träningen.

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards