evvelinabbrundin

Alla inlägg den 5 april 2011

Av evvelina brundin - 5 april 2011 16:19

tjenare (: nu är ja hemma från skolan, faktiskt ganska kul, men varken claudia elr maja var i skolan så på håltimmen var jag själv. Eller drog till cissi på fritidsgården sen kom kicki med, sen fick vi sluta tidigare på no;n så då slutade ju Fr/ty/sven och då skulle vi ha spanska, var ju bara ja å killarna så då var ja med dom å spelade fotboll, men sen hade ja inget å göra, för vi körde ob och då var ja den första som gjorde mål med vänstern igen ;) haha å då får man vänta till den sista som åker ut, men aja inga komentarer på spanskan vet dock inte vem det var som gjorde det men shit the same? haha haregött ni får mer update när ja e hemma från gymmet :*

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards