evvelinabbrundin

Alla inlägg den 12 april 2011

Av evvelina brundin - 12 april 2011 19:31

KENZAS blogg , http://kenzas.se/      





:D

Av evvelina brundin - 12 april 2011 18:56

Dag 01- En blogg jag läser varje dag

Dag 02- Min favorit bok/böcker

Dag 03- En nytagen bild

Dag 04- bilder som gör mig glad

Dag 05- En person som betyder mycket för mig

Dag 06- Fem webbsidor som jag ofta är inne på

Dag 07- 10 sanningar om mig

Dag 08- Någon jag saknar

Dag 09- Två dagar jag längtar efter

Dag 10- Fem bilder från ett minne 2010

Dag 11- Två saker jag inte skulle klara mig utan

Dag 12- En bild från när jag var liten

Dag 13- Min favoritfilm när jag var liten

Dag 14- Tio saker jag gillar att göra

Dag 15- Mina favoritdagar på året

Dag 16- Min favoritlåt

Dag 17- Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 18- En sak jag gör varje dag

Dag 19- Två favoritsmycken

Dag 20- En bild som gör mig arg/ledsen

Dag 21- En före och efter bild på mig när jag fixar håret

Dag 22- En före och efter bild på mig när jag sminkar mej

Dag 23- Favorit shopping affär 

Av evvelina brundin - 12 april 2011 18:39

         

Av evvelina brundin - 12 april 2011 18:33

var ju på kff igår trots allt :D, men idag har pappa köpt biljetter till kff - elfsborg nästa onsdag , på läktare e :D, haha skulle bara säga det ni får bilder också från igår.

     

Av evvelina brundin - 12 april 2011 18:16

                

   yeah, fick veta innan idag att i sommar blir det london med denna bästa mamman som är på bilden (yy' loooovvveeeee, men kommer bli fettt skrämd när vi ska kolla på madame tussauds alla vaxdockor :D kulkul :D


Sen har ja också fixat sommarjobb, på ett café vid flygplatsen, på min mosters hotell, så där tjänar ja lite pengar och nästan alla dom kommer gå till london+ månadspengar :D

 

Av evvelina brundin - 12 april 2011 16:04

Tjena, nu e ja hemma från skolan, gick ändå ganska okej men har fortfarande lite ont i magen. Men det går över ;) men kanske ska hem till maja sen när ja har ätit och det :) för vi ska typ snacka och ja ska få bestämma kläder hon ska ha på sej imon, (stolt) :D men nu ska ja dra tror ja, ne har bara inget å skriva om :D jo juste no provet gick faktiskt mycket bättre än ja trodde det skulle göra, haha herrå :D

   outfiten

Av evvelina brundin - 12 april 2011 10:30

jahapp då drog man till skolan idag iaf, tror däremot inte att jag har ngn feber nu men har ont i magen, men man får stå ut (: men gick till skolan för no provet, men det går nog rätt bra ändå.  Ska sätta mej på fritidsgården på håltimmen för attplugga med maja och fanny (: aja nu ska jag dra för nu börjar so när som helst, fick reda på att det var redovisning imon, så ajajaj. HAHA hejdå, mobilbloggar kanske sen :)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards