evvelinabbrundin

Alla inlägg den 1 april 2011

Av evvelina brundin - 1 april 2011 22:49

Imon drar man upp i landet, vart kan det vara jo HALMSTAD haha, drar dit med claudia och hennes mamma och syster, haha kommer kolla premiären, ff möter halmstad då, så platser är bokade å sånt (yyy' Toppen vi kommer ha as kul claudia ! :D Aja nu ska ja kolla klart tv (: 

Av evvelina brundin - 1 april 2011 22:45

Nu är ja hemma från fritidsgården, drog ju dit med claudia , sen träffade vi elihn och arvid, sen drog vi in och körde innebandy, AS KUL! :D sen så kom olivia och moa typ (: Sen nu är jag hemma och kollar big brother typ :) Aja bloggar mer senare kanske :)

 

Av evvelina brundin - 1 april 2011 18:13

Japp visade ju er några bilder på jackorna och har vart å köpt en av dom nu:

   

Av evvelina brundin - 1 april 2011 12:56

Yeah nu drar man snart till bussen för att möta zana, vi ska in till stan typ en halvtimme bara för att hon ska köpa ett par byxor sen ska ja vidare till malkars, för att typ träffa en personlig tränare, som ska visa mej runt å så, om ja ska börja där elr på friskis :) jappjapp, senare ikväll drar man ner till vasas fritidsgård med några förmodligen ;) Hadebra ! 

  Outfiten :)

Av evvelina brundin - 1 april 2011 10:11

Kollar ju alltid på top model vid fyra på dagen, men missade det igår och repriserna går om en timme, så tänkte kolla på en film, får bli sommaren med göran! :D Aja hörs senare

Av evvelina brundin - 1 april 2011 09:53

Godmorgon allihop, nu har jag nästan precis vaknat, är jätte trött, men när det börjar bli ljust ute så vaknar jag för vi har typ satt min gardin för långt åt vänster så vaknar varje gång på grund av det. Men aja idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, får se sen, pöss :* 

  Diggar bilden asså, vi visste inte när den skulle ta ;)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards