evvelinabbrundin

Alla inlägg den 18 april 2011

Av evvelina brundin - 18 april 2011 21:44

Som ni ser så har ja en ny header, hade inget å göra så tänkte slänga ihop en när ja äntligen har fattat mej på mitt fotoprogram jag har laddat hem ;) kanske inte den bästa men bättre än den förra iaf ;) haha men lägger detta i samma inlägg för orkar inget annat ;). Haha hemma från att ha vart ute å powerwalkat med maja, det var jätte skönt å mysigt var det också, man måste ju variera lite från träningarna, men imon blire gymmet igen med olivia, och sen efter det blire plugga ;d haha har ngn typ no sak på onsdag sen ska ja på ff på onsdag med (yy' 

 Outfiten på powerwalken (:         p.s har tagit nya vattenbilder, ni får se dom imon elr ngt (:











Av evvelina brundin - 18 april 2011 16:26

 shooo (: hemma från skolan nuu, det var en väldigt chill dag ska ja säga, det är verkligen skönt nu när det börjar bli varmt ! När ja kom hem så satte ja på mej bikinin och satte mej på balkkongen å solade, haha somnade å vaknade upp efter typ en timme, för var själv hemma, haha. Jappjapp snart kommer pappa hem å då äter ja sen drar ja ut för en sköön powerwalk med maja :) haha hare bra :*

  Dagens

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards