evvelinabbrundin

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av evvelina brundin - 28 augusti 2011 13:26

Haha vaknade för en timme sedan då pappa väckte mej. Skulle vart med ebba och moa men sen skulle tydligen moa bort så det gick inte, men claudia ringde och frågade om ja ville hänga mä till ikea, så det blir ikea med henne och sen blire träning efter det. Sen hem å chilla så är det ju skola imon sen igen.. 

 ojj va gulligt, haha

Av evvelina brundin - 28 augusti 2011 01:21

Sitter och lyssnar musik i lurarna just nu, chill och webbar med moa och messar med niklas <33, söt är han! somnade ju som sagt inte föräns vid 6 idag så ska inte somna så sent ikkväll. Aja dagen blev awesome till slut? först lagsaken i stan, hem å duscha sen bytte jag om och kollade fotboll på guldfågeln och sen hem te claudia pappa kom vid 9 tiden å hämtade mej sen åkte jag hem, bytte om sen va ja ute med melinda ett tag. haha busigt nä skojjar bara flum, pussen

 ojjjoojjj vad söta (a

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards