evvelinabbrundin

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av evvelina brundin - 8 augusti 2011 07:54

Nu börjar bilen rulla mot böda vilken sekund som helst, så bloggar när jag kommer hem igen på onsdag lr torsdag eftermiddag :D ha det bra (y

 

Av evvelina brundin - 8 augusti 2011 00:52

Dagen blev rätt nice ändån, åkte bussen ut till grannarna där jag då var från 3 till halv 8, sen kom jag hem stack bort te maxi och köpte frukt och gjorde en fruksallad. Satt och smaskade på den och gjorde samtidigt lite saker på datorn, sen så webbade jag med filippa, snackade med en som jag inte snackat med på hur länge ssom helst och ja en massa, sen hängde jag med majsan till borgholm och hämtade pappa. Nä nu måste jag sluta skriva annars får majsan dampet på mej för klockan står på 7 imon och då ska jag packa klart och allt det där, för filippa och dom är här vid 8 och då bär det av mot bböda camping (y) haha sovgott :)

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards