evvelinabbrundin

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av evvelina brundin - 17 augusti 2011 21:42

Filippa ringde och väckte mej vid halv 11 lr ngt, tog 12 bussen ut te henne och va där till 5 så tog ja bussen in till staden där jag träffade daddy och så gick vi in och fixade kortet som jag får hemskickat om ngn vecka? ;o men sen efter det kom jag hem och chillade å lite sen drog ja ut med kompis och nu sitter jag här och webbar å lite. Om en halvtimme börjar barcelona vs real madrid som man självklart ska kolla (y) imon ska jag träffa moa och ebba, så vi hörs kanske då :)

 

Av evvelina brundin - 17 augusti 2011 18:53

Min mamma heter Jessica olsson, fyller år den 6 november och är 39år. Hon jobbar på ett sjukhus i dubai och hon är från anderstorp :) Hennes mamma heter siv bergman och hennes pappa heter roger bergman. Mamma har 2 systrar :) Min pappa heter Magnus brundin, han blir 41 den 26 september. Jobbar ngnstans i blomstermåla och är från mönsterås :) Pappas mamma heter kerstin brundin och hans pappa hette Tommy brundin men han avled när pappa var 18år.

Jag älskar er mest mamma och pappa! (L)

Av evvelina brundin - 17 augusti 2011 11:36

Nu sätter jag mig snart på bussen och åker vidare till lindstal där jag träffar filippa. Sen hem och in till stan med pappa och fixa mitt halva kort ;) haha hade mitt kort i fickan och sen skulle jag ta av mej byxorna och nu är det i två delar, så ska in till stan och fixa det med pappa sen, och ikväll blir det chilla! :) 5 dagar kvar -.-

 gulligt värre ;o

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards