evvelinabbrundin

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av evvelina brundin - 7 augusti 2011 13:56

Åh är lite smått sur, pappa kom in å sa hejjdå å det vid kanske halv 12, han ska te borgholm.. Men sen så skulle jag vart med moa men nu skrev hon att hon skulle städa sen så bestämde jag med filippa att vi skulle träffas, men nä då fick hon inte gå ngnstans, ååh just nu suger allting. Ställde mej precis i en dusch, hade inget och göra och ibland är det skönt att duscha ;) och nu sitter jag här och ska typ klä på mig ngt vettigt, sen steka lite mat, som ni har fattat så är jag hemma själv, pappa kommer hem inatt och min låssasmamma är hos en kompis hela dagen, så ska steka lite pytt i panna tror jag, och sen klä på mig och dra te berga tror jag. Där finns alltid socialt folk, men frågan är bara ska jag cykla lr ta bussen? cyklar jag kan det börja spöregna som det gör hela tiden och jag blir as blöt och det börjar regna oc jag inte kan cykla hem, lr så tar jag bussen och får sitta och vänta på busshållsplatsen när jag ska hem och vänta till bussen kommer, haha får se hur jag gör! ska smörja in mej lite nu och sen äta, hörs senare

   haha jag jut nu

Av evvelina brundin - 7 augusti 2011 01:51

Haha vad gör ni? lr haha kanske nt så många som är vakna men ändå, sitter å messar med ngn random axel som tydligen bor i mönsterås och han känner tydligen linus som är min kusin å allt? haha världen är liten ibland ;) haha men ska fortsätta snacka med han och sen ska jag typ kolla film lr ngt, haha livet är chill ibland,

Av evvelina brundin - 7 augusti 2011 00:34

                                                                                                          Stockholm och lund <3

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards