evvelinabbrundin

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av evvelina brundin - 5 augusti 2011 16:38

Har för första gången i hela mitt liv tvättat, och det tycker jag är duktigt av mej (a

haha ne men drog hem från långviken för det blåste as mkt så kanske låg å solade i 45min lr ngt. Men sen blåste det så drog hem och tog en dusch ist och nu väntar jag på att maten ska bli klar, hörs sen :)

 

Av evvelina brundin - 5 augusti 2011 12:54

Vaknade för ngn timme sen, men har inte pallat gå upp än, men pappa är på långviken så ska upp och ta på mej badkläder och cykla ner tror jag, för det är ganska fint väder.. Uppdaterar mer när jag kommer hem

 

Av evvelina brundin - 5 augusti 2011 00:34

Jaoo då är man hemma igen, hotellet låg i lund, sen har vi ätit och sen vart i danmark på tivoli, åkt tåg på öresundsbron och vart på barnens gård och en massa. Hade dock min lilla kamera med mej så blev typ inte en bild, men ville inte hålla på och ta massa kort osv.. Men trevligt har vi haft det iaf! Imon får jag se vad ja gör, är det fint väder blir det ju stranden, men är det dåligt väder så tänker jag bara vara hemma, för pappa och dom ska iväg på kvällen.. Men sen ska jag te böda på söndag lr måndag och stannar till onsdag sen komma hem på onsdag och sen blir det rix fm på torsdag, sen ska jag bara chilla! haha men nu somnar jag snart vart vaken sen hhalv 7 imorse för vi skulle på ngt sommarlovssak, men aja nu ska jag sova. ;*

   gulligt.

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards