evvelinabbrundin

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av evvelina brundin - 27 augusti 2011 12:32

Hemma från stan nu och filippa har åkt hem, det va 7kt tråkigt där inne, vi typ bara gick runt mä laget så drog hem redan vid 12 och det började vid halv 11?!

Och nu sitter jag här och är feettt trött, funderar på å sova lite tills fotbollen börjar.. Haha ff ni tar dom idag, göteborg lixom? haha aja pallar inte skriva mer hörs ngn gång

  Söta tjejer vid typ 3 inatt? hähä 

Av evvelina brundin - 27 augusti 2011 02:47

HAHA sitter och flummar mä filippa haha som jag inte har sagt så pallade ja inte sitta själv hemma hela kkvällen så hon kom hiy (y) vi drog in till stan och chlllade och hon kollade lite på jeans, sen drog vi hem till mej och var ute till klockan 11 typ, sen har vi suttit inne och chillat med varsin energidryck och varsin onepiece och nu sitter vi och redigerar fula bilder på folk, haha och messar mä niklas vill ni se en fin bild vi gjorde på han? (a

   Fast vadå söt lixom? haha 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards