evvelinabbrundin

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av evvelina brundin - 27 februari 2011 16:20

Hellu, idag är det söndag vilket menas med sista dagen på lovet, tråkigt som attan ska  jag säga, har ju vart ledig i två veckor nu sen ska man dra till skolan imon trååååååååkigt, och på andra verkstaden har ja engelska prov också, det är ännu tråkigare. Men aja lite kort om dagen, först så vaknade jag såklart, sen la ja mej och kollade på tv lite och gick upp vid halv tolv sen gjorde ja mej i ordning sen stack pappa och jag in till stan för han skulle kolla en kff shop där, fick lite saker (visar bilder) , sen kom ja hem åt lite sen så stack ja till sporthallen så var man sargvakt, matchen slutade 5-4 till borta laget, men bra kämpat ändå cl! aja nu pallar ja inte skriva mer och ni orkar nog inte läsa mer, hare gutt

         det var det det :)

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards